استاندار آذربایجان شرقی:

بسیج، مایه خیر و برکت است/ وحدت و همدلی، رمز نجات کشور

1399/09/04 - 22:00 - کد خبر: 32599
محمدرضا پورمحمدی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی وحدت و همدلی در بخش‌های مختلف را رمز اصلی حل مشکلات کشور دانست و بر همکاری ویژه تمامی مجموعه‌های مختلف با یکدیگر برای خدمت به مردم و بخصوص ریشه‌کن کردن بیماری کرونا تاکید کرد.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی با حضور در محل فرماندهی سپاه عاشورا، فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و کارکنان این مجموعه تبریک گفت و ادامه داد: حضور همه جانبه و قدرتمند اقشار مختلف مردم در تمامی عرصه‌های حساس و خطیر از اصلی‌ترین عوامل امنیت و اقتدار ایران اسلامی محسوب می‌شود.
وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی بسیجیان در فعالیت‌های مختلفی همچون اردوهای جهادی و رزمایش کمک مومنانه ابراز کرد: بسیج، همواره منشا خیر و برکت بوده و توانسته ماموریت‌های محوله خود را با دقت و موفقیت به سرانجام برساند.
وی در همین راستا ادامه داد: بدون شک، حضور این عزیزان در کارزار مبارزه با بیماری منحوس کرونا نیز موثر و ثمربخش خواهد بود.
استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به تفاهم نامه مشترک وزارت بهداشت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مدیریت محله محور بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همکاری ویژه و شبانه روزی دولت و نیروهای مسلح، شاهد ریشه‌کن‌شدن بیماری کرونا از جامعه باشیم.
سردار عباسقلیزاده، جانشین سپاه عاشورا نیز در این دیدار گفت: امام خمینی(ره) با دستور تاسیس نیروی مردمی بسیج؛ عزت و افتخار را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.
وی با قدردانی از تلاش‌های استاندار و سایر مدیران استانی برای ریشه کن کردن بیماری کرونا عنوان کرد: افتخار می‌کنیم که تمامی مدیران ما علاوه بر خدمت صادقانه به مردم، مدال افتخارآفرین بسیجی بودن را نیز بر سینه دارند.
تعدادی از معاونین و مدیران کل استانداری نیز در این دیدار حضور داشتند.
انتهای پیام/

پژوهشیار