شهردار تبریز تاکید کرد:

تلاش مسئولان برای مبارزه با کرونا، با همکاری مردم نتیجه بخش خواهد بود

1399/09/04 - 17:26 - کد خبر: 32585
ایرج شهین باهر

نصر: شهردار تبریز گفت: در صورتی تلاش مسئولان برای مبارزه با کرونا نتیجه بخش خواهد بود که مردم نیز همکاری کرده و رعایت کنند.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نقش شهرداری تبریز در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: دستگاه های مختلفی ایفای نقش خواهند کرد و شهرداری نیز از اولین روز های شیوع این ویروس پای کار بوده است.
وی ادامه داد: در بحث ضدعفونی معابر، حساس‌سازی مردم به این موضوع، اطلاع رسانی و اعلام خطر در سطح خیابان ها، آموزش های فرهنگی در سطح شهر و سایر موضوعات مختلف شهرداری پای کار بوده و از روز اول به مأموریت خود عمل کرده است.
وی با بیان اینکه شهرداری بر اساس همان ماموریت های قبلی به کار خود ادامه می‌دهد، افزود: در این طرح نیز همان برنامه ها در سطح وسیع تری به ما ابلاغ شده است و مناطق ۱۰ گانه شهرداری را پای کار آورده ایم.
شهردار کلانشهر تبریز متذکر شد: گاهی در بعضی از مسائل از جمله تعطیلی مغازه ها فراتر از وظایف خود نیز ورود پیدا کرده ایم و همه باید دست در دست هم دهیم تا این مشکل حل شود.
وی بر همراهی مردم نیز تاکید کرد و گفت: در کنار تلاش و خدمت تمامی دستگاه ها، همراهی و همکاری مردم نیز بسیاز مهم است و اگر دستگاه ها تلاش کنند ولی مردم رعایت نکنند، اتفاق خاصی رخ نخواهد داد. لذا مردم باید رعایت کنند و ما نیز در کنار مردم هستیم تا بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.
شهین باهر در پایان در رابطه با محل تامین اعتبار این طرح نیز گفت: پشتیبانی از این طرح تا زمانی که اعتبار وجود داشته باشد، در قالب  همان لایحه‌ی کمک ۱۰ میلیاردی شورا و شهرداری خواهد بود که در صورت نیاز مجبوریم لایحه‌ی دیگری را به شورای شهر ارائه دهیم که امیدوارم مشکلی در تصویب این لایحه در شورا پیش نیاید.
انتهای پیام/

پژوهشیار