فرماندار شهرستان تبریز:

بسیجیان، خیّران و معتمدان محلات همراهان اصلی طرح شهید سلیمانی هستند

1399/09/04 - 14:08 - کد خبر: 32565
بهروز مهدوی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز گفت: بسیجیان، خیّران و معتمدان محلات همراهان اصلی طرح شهید سلیمانی هستند که با همراهی سایر نهادها این طرح را پیش خواهند برد.

به گزارش نصر، بهروز مهدوی روز سه شنبه چهارم آذر، در مراسم آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان تبریز (هر خانه یک پایگاه سلامت) ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید سپهبد قاسم سلیمانی، در خصوص این طرح گفت: در قالب این طرح، شهرستان تبریز را به ۱۰ منطقه تقسیم کرده‌ایم.
وی با تاکید بر اینکه همه باید در پیشبرد طرح شهید قاسم سلیمانی کمک کنیم، ادامه داد: در هیأت تطبیق شهرستان تبریز نیز حضور داریم تا در صورت پیشنهاد لایحه از سوی‌ شورای شهر تبریز مبنی بر کمک به این طرح، موافقت خود را اعلام کنیم.
به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: بسیجیان عزیز، معتمدان محلات و خیّران گرامی به همراه هلال احمر، اماکن، اتاق اصناف و... همگی همراهان اجرای این طرح هستند و فرماندهی عملیاتی نیز بر عهده سپاه شهرستان تبریز و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهد بود.
فرماندار شهرستان تبریز در پایان ضمن ابراز خرسندی از آمار ارائه شده توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر کاهش ۱۰ درصدی تعداد بیماران با اعمال محدودیت‌ها، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش همه جانبه و حضور تمامی نهادها در میدان مبارزه با کرونا، به زودی خبر سفید بودن وضعیت استان نیز اعلام شود.
گفتنی است، در پایان این مراسم، با اعلام حجت الاسلام و المسلمین سرایی، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، طرح شهید قاسم سلیمانی در شهرستان تبریز رسما افتتاح شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار