با اعلام بخشنامه جدید نحوه فعالیت؛

محدودیتی در خدمات‌رسانی شهرداری تبریز ایجاد نمی‌شود

1399/09/01 - 21:51 - کد خبر: 32360
شهرداری تبریز

نصر: مدیرکل توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز در پی محدودیت‌های جدید اعلام شده در دو هفته آینده در بخشنامه‌ای نحوه فعالیت شهرداری را در این مدت ابلاغ کرد.

به گزارش نصر، محمد علی مولاخواه در بخشنامه جدید نحوه فعالیت شهرداری را در دو هفته آتی که به دلیل محدودیت‌های کرونایی تغییر کرده است ابلاغ کرد. این بخشنامه تاکید کرده خدمات شهرداری به شهروندان در دو هفته آتی تغییر نخواهد کرد.
بر اساس این بخشنامه همکارانی که دارای بیماری‌های مزمن از قبیل دیابت، فشارخون، بارداری و … باشند و عدم حضور آنان خللی برای ارائه خدمات ایجاد ننماید و درآمد سازمان‌ها و مناطق را تحت الشعاع قرار ندهد با تشخیص بالاترین مقام واحد اجرایی از حضور در محل‌های پرتردد و پر مراجعه اجتناب نمایند و به صورت دور کاری انجام وظیفه کنند.
این بخشنامه ادامه می‌دهد همکارانی که در واحدهای خدماتی مانند وادی رحمت، آتش نشانی، پسماند، کشتارگاه، فناوری اطلاعات و واحدهای شهرسازی و املاک و درآمد مناطق که مستقیماً بر زندگی روزمره شهروندان تأثیرگذار بوده با هماهنگ بالاترین مقام پاسخگو با تقسیم نیروی انسانی مشروط به اینکه خللی در ارائه خدمات ننماید به صورت شیفت ساعتی از ۷:۳۰ تا ۱۲ و از ۱۲ تا ۱۶ به شکل دو نوبته انجام وظیفه کنند.
همچنین در مواردی که ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و غیر حضوری میسر باشد با تشخیص بالاترین مقام به منظور کاهش تردد شهروندان انجام پذیرد.
در این بخشنامه آمده است: تشکیل جلسه با حضور بیش از ۷ نفر تحت هر عنوان و شرایطی مگر در موارد استثنایی ممنوع بوده و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی لازم و ضروری است.
بر اساس بخشنامه ابلاغی حضور یک سوم همکاران در واحدهای اداری با رعایت فاصله ۲ متر و تهویه مناسب با تشخیص بالاترین مقام اجرایی امکان پذیر است.
بنا به شرایط محدودیت‌های ابلاغ شده کشوری، در کلیه وضعیت‌های سه گانه شرایط وضعیت هشدار، مأموریت‌های اداری داخل شهر و خارج شهر غیر ضروری لغو گردیده و مدیران موظف هستند از اعزام کارکنان به مأموریت‌های غیر ضروری خودداری کنند.
پیمانکاران خدماتی که به صورت حجمی مأموریت ضروری و اصلی در قالب پیمان به عهده دارند با تشخیص بالاترین مقام کارفرمایی با برنامه ریزی لازم حضور کارکنان تحت پوشش را برای نوبت بندی به عمل آورند به گونه‌ای که خللی در ارائه خدمات به وجود نیاید.
در آخرین ماده از این بخشنامه آمده است: حفاظت از اماکن اداری با تشخیص و مسئولیت مدیرکل حراست اعمال خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار