به مناسب هفته بسیج؛

پیام تبریک فرماندهان سپاه و ارتش آذربایجان شرقی

1399/09/01 - 14:40 - کد خبر: 32336
عکس

نصر: فرمانده سپاه عاشورا و فرمانده ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل در پیامهای جداگانه ای فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفتند.

به گزارش نصر، در پیام سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا آمده است:
فرا رسیدن هفته بسیج را به مردم شریف و نجیب استان به ویژه خیل عظیم بسیجیان غیور این استان تبریک و تهنیت می‌گویم.
بسیج از معجزات شگفت انگیز و الهام بخش انقلاب اسلامی و میدان تجمیع فضایل انسانی است. این نهادِ مبارک، تبدیل‌کننده تهدید‌ها به فرصت‌های طلایی و فرمول غلبه بر مشکلات است.
بسیج در سیر تکوین خود، همواره به دنبال رفعِ نیازِ لحظه‌ی انقلاب اسلامی بوده است.
بسیحیان عزیز استان در  لبیک به فراخوان قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی، برای کاستن از آلام مردم و برای قطع زنجیره انتقال ویروس و همچنین تداوم و گسترش کمک مومنانه، آستین همت بالازده و در همزمان با هفته بسیج یک  حرکت بزرگ جهادی را کلید خواهند زد.
پایگاه‌های مقاومت به عنوان سرپنجه‌های شریانی انقلاب اسلامی در شهر‌ها و محلات و روستا‌ها باید این جهاد عظیم را استمرار بخشند و ما به عنوان سپاه و بسیج پیشمرگ مردم و فدایی ولایتیم.
یاد و خاطره شهیدان عزیز مخصوصاً شهدای سلامت را گرامی می دارم.
 
فرمانده ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل هم در پیامی با اشاره به فداکاری‌ها و جانفشانی‌های بسیجیان در طول سالیان گذشته و به ویژه در ایام دفاع مقدس، فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
متن پیام امیر سرتیپ دوم میرزایی به این شرح است:
هرگز از یاد نبرده ایم در دوران نوپایی و نورسی انقلاب شکوهمند اسلامی که میهن عزیزمان آماج حملات دشمنان انقلاب قرار گرفت و از طرفی نیز توسط رژیم بعث عراق مورد تعرض و دست‌درازی واقع گشت، جوانانی عاشق و دلباخته اهل بیت (ع) و پیرو مکتب عاشورایی که با امام خود بیعت و عهدی عاشقانه بسته بودند، به چه سان نامه عهد و پیمان را با خون پاک و مطهر خود امضا کردند.
اینک این لشکر متعهد و مخلص خدا با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روز‌های حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها از جمله حوزه سازندگی شجاعانه و دلاورانه به دفاع از کیان میهن اسلامی مشغول هستند و در عرصه‌های مختلف مشغول نقش آفرینی هستند.
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته، از درگاه خداوند متعال برای میهن عزیزمان سربلندی و سرافرازی و برای آحاد مردم قدرشناس کشور و به ویژه بسیجیان گرانقدر صحت و تندرستی مسألت دارم.
انتهای پیام/

پژوهشیار