مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درونشهری و حومه شهرداری تبریز؛

خودروهای حمل بار غیرایمن و حادثه‌ساز در تبریز اعمال قانون می‌شوند

1399/09/01 - 12:23 - کد خبر: 32322
کامیون

نصر: مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز از اعمال قانون خودروهای حمل بار غیرایمن و حادثه ساز خبر داد.

به گزارش نصر، فاضل نادری با اعلام این خبر افزود: چادر نکشیدن خودروهای حامل نخاله، ماسه و... باعث ریزش این بار در حین حرکت خودروها شده و منجر به ایراد صدمه مالی و جانی به صاحبان سایر خودروها می‌شوند.

وی افزود: در راستای جلوگیری از حوادث جانی و مالی برای شهروندان، تخریب معابر عمومی و ایجاد ایمنی در سطح شهر تبریز، گشت‌های اداره نظارت و بازرسی سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری تبریز با همکاری پلیس راهور استان، با رانندگان متخلف خودروهای سبک و سنگین دارای حمل بار ناایمن و حادثه ساز، برخورد می‌کنند.

به گفته نادری، شرکت‌های متخلف نیز به کمیسیون مشترکی که بین شهرداری و پلیس راهور استان هستند معرفی و اعمال قانون خواهند شد.

وی در خصوص رعایت ایمنی خودروهای حمل بار ناایمن و حادثه ساز در حین حرکت در سطح شهر تبریز نیز گفت: مهار بار، حفاظ بار و طول بار در حین حرکت در سطح شهر باید رعایت شود؛ در صورت عدم رعایت ایمنی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در خصوص تردد خودروهای حمل نخاله و ماسه نیز گفت: این خودروها در صورت تردد در شهر در طول روز، باید مجوزهای لازم را از سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز دریافت کنند، در غیر این صورت جریمه می‌شوند.
انتهای پیام/

پژوهشیار