خبر/

پیشکسوت جامعه کارگری آذربایجان شرقی درگذشت

1399/08/30 - 21:53 - کد خبر: 32286
عکس

نصر: حمید جبارپور، پیشکسوت جامعه کارگری آذربایجان شرقی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش نصر، جبارپور فعالیت خود را در شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز آغاز کرد و با تاسیس شورای اسلامی کار در راستای دفاع از حقوق کارگران وارد عرصه فعالیت‌های کارگری شد.
وی بعدها به عنوان رییس کانون شوراهای اسلامی کار استان آذربایجان شرقی انتخاب شد و در ادامه فعالیت های صادقانه خو به دلیل  اطلاعات جامعی که از قانون کار و تامین اجتماعی داشت، به عضویت کانونعالی شورای های اسلامی کار کشور در آمد و منشا خدمات مثبتی شد.
جبارپور مدتی بعد با انتقال به خانه کارگر تبریز و عضویت در هیات اجرایی آن  در سمت های مختلفی از جمله مسؤل امور اعضا و آموزش، جاتشین و مشاور عالی خانه کارگر آذربایجان شرقی جانشین دبیر اجرایی و عضو اتحادیه پیشکسوتان استان، همواره تلاش پیگیری داشت.
وی در طول همه‌ سال های حضورش در میان تشکل های کارگری همواره یکی از محورهای اصلی برای طرح مشکلات کارگری بود و جایگاه ویژه ای را در میان کارگران و بازنشستگان آذربایجان شرقی داشت.
کریم صادق زاده، دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز با صدور پیامی درگذشت حاج حمید جبارپور را به جامعه کارگری و بازنشستگان استان آذربایجان شرقی تسلیت گفت.
صادق زاده در این پیام با قدردانی از تلاش ها و خدمات ارزنده مرحوم جبار پور اظهار داشت: وجود اقای جبارپور برای کارگران و بازنشستگان آذربایجان شرقی و کشور نعمت بزرگی بود و امیدوارم جامعه کارگری و بازنشستگی استان  با تداوم فعالیت های خود در دفاع از حقوق این قشر، یاد و خاطره وی را گرامی بدارند.
انتهای پیام/

پژوهشیار