خبر/

رئیس جدید سازمان بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی معرفی شد

1399/08/28 - 23:14 - کد خبر: 32184
جلسه

نصر: مراسم تکریم و معارفه رئیس بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی با حضور سردار اصغر عباسقلی زاده جانشین سپاه عاشورا و جمعی از رؤسای دانشگاه‌های استان در تالار استاد شهریار دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، جانشین فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم، گفت: در طول انقلاب اسلامی شاهد افتخارات بسیاری بودیم که با تلاش بی‌وقفه دانشجویان و اساتید به ثمر رسیده است؛ پیشرفت‌هایی که هرکز قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.
سردار اصغر عباسقلی‌زاده افزود: امروز انتظارها از دانشگاهیان نسبت به سایر قشرها بیشتر بوده و برای پاسخگویی به نیازهای خود در حوزه پیشرفت‌های اقتصادی و رفع معضل‌های اجتماعی در تمامی ابعاد، به کمک دانشگاهیان نیاز داریم.
وی با بیان این‌که دانشگاهیان، قشر متفکر جامعه ما هستند، چراکه می‌توانند راهکارهای لازم را ارائه دهند، گفت: دانشگاهیان، می‌توانند با پرورش نیروهای متخصص در قالب مدیران اجرایی، در راستای ارتقای اهداف و آرامان‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرین باشند.
وی تصریح کرد: نگاه اصلی سازمان بسیج اساتید به استادان بسیجی این است که با کمک ظرفیت علمی و پژوهشی، به کمک انقلاب اسلامی بیایند.
جانشین فرمانده سپاه عاشورا در ادامه اظهار کرد: ایران در عرصه‌های مختلف، مدیون تفکر بسیجی است و اساتید، دانشمندان بسیجی و متعهد همواره خدمات ارزشمندی در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، اجتماعی ارائه داده‌اند.
وی تحقق دستورات و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبر، بسط تفکر بسیجی در استادان، دفاع از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب، ارتقای وحدت حوزه و دانشگاه و مشارکت در تحقیقات منطقه‌ای با کمک سایر نهادها را از جمله وظایف سازمان بسیج اساتید بیان کرد.
بنا به این گزارش، در پایان این مراسم از زحمات احمدرضا بیضایی تقدیر و رضا محمدی به عنوان رئیس جدید بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی معرفی شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار