نماینده ولی فقیه در استان:

جذب سرمایه گذار و تولید ثروت، اولویت آذربایجان شرقی باشد

1399/08/27 - 12:13 - کد خبر: 32063
حجت الاسلام آل هاشم

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که جذب سرمایه گذار و تولید ثروت باید اولویت آذربایجان شرقی باشد، گفت: شناسایی خلاهای موجود و تولید ثروت از دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) بوده و آذربایجان شرقی به این دو مهم نیاز اساسی دارد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، اظهار کرد: این قرارگاه در راستای ایجاد رفاه عمومی در جامعه تلاش می‌کند.
وی افزود: در زمان کنونی مردم ایران برای اتمام پروژه‌ها به این قرارگاه چشم دوخته‌اند و این قرارگاه با کارهای جهادی مایه دلگرمی و امید مردم و مستضعفان جامعه است.
وی با بیان اینکه پروژه قطارشهری تبریز نیاز به حمایت و پشتیبانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) دارد، اظهار کرد: ساماندهی حاشیه شهر تبریز نیز ضروری است، چراکه وقوع یک زلزله بزرگ می‌تواند ساکنان این مناطق را با خطر جدی مواجه کند.
حجت الاسلام و المسلیمن آل هاشم با اشاره به زحمات و رشادت‌های مردم آذربایجان در دوران مشروطه و انقلاب اسلامی، ادامه داد: این منطقه نیاز به سرمایه گذاری بیشتر و بهره‌مندی از برکات انقلاب اسلامی دارد.
به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، بعداز این دیدار فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا، امام جمعه و جمعی از مدیران و فرماندهان این قرارگاه از محل اجرای پروژه حوزه علمیه تبریز بازدید کردند و مقرر شد طی تفاهم نامه‌ای در قالب تهاتر زمین، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) برای تکمیل این پروژه مشارکت کند.
انتهای پیام/

پژوهشیار