فرماندار ارومیه؛

نان در ارومیه گران نشده است

1399/08/26 - 10:35 - کد خبر: 31968
سنگک، نان

نصر: فرماندار ارومیه گفت: نان در این شهرستان هیچ افزایش قیمتی نداشته و با متخلفان در این حوزه برخورد می شود.

به گزارش نصر، علیرضا ملامحمدی‌‍زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار با تاکید بر اینکه هرگونه افزایش قیمت نان در ارومیه تخلف محسوب می‌شود، اظهار داشت: در برخورد با متخلفان هیچ مصالحه‌ای نخواهیم داشت.
وی از مردم خواست تا هرگونه گران فروشی را به شماره ۱۲۴ اعلام کنند تا بازرسان در محل حاضر شده و بررسی‌های لازم را انجام دهند.
فرماندار ارومیه همچنین با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در عرضه آرد به واحدهای نانوایی وجود ندارد، افزود: اگر از سوی واحدهای نانوایی به شهروندان اعلام شود که آرد مورد نیاز به آنان واگذار نمی‌شود و در عرضه نان دچار مشکل هستند، به آن معنی است که آن واحد نانوایی با جوسازی و کاهش ساعات پخت نان به دنبال فروش آرد سهمیه‌ای خود در بازار آزاد است.
وی ادامه داد: شهروندان هرگونه تغییر ساعات پخت یا بهانه‌ تراشی برای کاهش عرضه نان از سوی واحدهای نانوایی را گزارش کنند تا اجازه فرصت طلبی برای افراد سودجو داده نشود.
ملامحمدی زاده همچنین از تمامی واحدهای نانوایی که با عمل به وظایف خود در تلاش برای عرضه نان با کیفیت برای شهروندان هستند، قدردانی کرد.
وی قیمت هر قرص نان لواش ماشینی یارانه‌ای را ۲۴۰ تومان، لواش سنتی ۲۶۰ تومان، بربری و سنگگ سنتی را یک‌هزار تومان اعلام کرد و افزود: هر قرص لواش ماشینی آزاد پز نیز ۲۸۰ تومان، لواش سنتی ۳۲۰ تومان، بربری آزاد و سنگگ سنتی آزاد نیز یک‌هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است که خارج از این قیمت‌ها تخلف محسوب می‌شود.
شهرستان ارومیه دارای یک‌هزار و ۴۰۰ واحد نانوایی فعال است.
انتهای پیام/

پژوهشیار