رئیس شورای شهر؛

اعلام اصلاحیه‌های پروژه "لوپ اتوبان پاسداران تبریز به ولی امر"

1399/08/25 - 14:09 - کد خبر: 31904
شهرام دبیری

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از اعمال نظرات اصلاحی اعضای کمسیون عمران شورا به معاونت فنی و عمرانی و مشاور پروژه لوپ اتوبان پاسداران به ولی امر، خبر داد و از روند اجرائی آن قدردانی کرد.

به گزارش نصر ، شهرام دبیری در جریان بازدید از مراحل اجرائی پروژه لوپ اتوبان پاسداران به ولی امر، بیان کرد: در ارتباط با این پروژه کمسیون عمران نیز ورود کرده بود و پس از گزارش‌های اعلامی، جهت بازدید و بررسی موضوع حضور یافتیم و مشخص شد که طرح اولیه در شورای ترافیک استان تائید و مشاور نیز روند کار را انجام داده و شهرداری عملیاتی کرده است.
وی افزود: پس از نظرات اعضای کمیته عمران شورا مبنی بر نیاز اصلاحی در پروژه و کاهش بار ترافیکی، خوشبختانه به معاونت عمرانی شهرداری اعلام شد و مشاور امر نیز در جریان قرار داده شد؛ درنهایت شهرداری منطقه یک برای تداوم عملیات با اصلاحات درج شده اقدام کرده و به سرعت روند اجرائی را پیگیری می‌کند.
وی گفت: هزینه‌هایی که اکنون در حال انجام است، کمتر از هزینه‌ها و برآورد اولیه بوده و جا دارد از معاونت عمرانی شهردار تبریز تشکر کنیم که در این رابطه نظرات کمیسیون عمرانی را لحاظ کرده است.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، دبیری در خاتمه تاکید کرد: امید است این پروژه چنان که انتظار می‌رود اجرا و به اتمام برسد.
انتهای پیام/

پژوهشیار