خبر/

پیام تسلیت رئیس سازمان تبلیغات در پی درگذشت حجت‌الاسلام اژه‌ای

1399/08/24 - 19:42 - کد خبر: 31846
عکس

نصر: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای، نماینده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا را تسلیت گفت.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای، نماینده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا را تسلیت گفت. درمتن این پیام آمده است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای، نماینده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا، استاد دانشگاه و مؤسس و مدیر پیش‌کسوت دبیرستان‌های سمپاد و داماد شهید مظلوم بهشتی و برادر شهید علی‌اکبر اژه‌ای (از هم‌رزمان شهید بهشتی و شهدای ارجمند هفتم تیر) را به خانواده معزز، جامعه دانشگاهی و دوستان و آشنایان ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر خواستارم. ایشان در طول سالیان متمادی، عضویت در هیئت امنای دانشگاه سوره سازمان تبلیغات را برعهده داشتند و همواره در ابراز لطفشان نسبت به حقیر، از جایگاه ویژه و منحصربه‌فرد سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک نهاد انقلابی خدمت‌گزار به ملت و نظام سخن می‌گفتند و همواره از مشاورت و خیرخواهی خود، این بنده و مجموعه سازمان را منتفع می‌نمودند. امید آنکه با خوبان شهید انقلاب اسلامی همچون شهید والا مقام، بهشتی عزیز محشور شوند.
محمد قمی
۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۹ هجری شمسی
۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۲ هجری قمری
انتهای پیام/

پژوهشیار