با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

کارخانه تولید پوشاک کهن در تبریز افتتاح شد

1398/07/04 - 17:36 - کد خبر: 3183
پوشاک کهن

نصر: کارخانه تولید پوشاک کهن در منطقه شهرک صنعتی تبریز چهار افتتاح شد.

به گزارش نصر، کارخانه تولید پوشاک کهن در منطقه شهرک صنعتی تبریز چهار با حضور نماینده ولی فقیه در استان و همچنین مسئولین استانی افتتاح شد.
سید رضا سجادی رئیس هیئت مدیره شرکت کهن پیشگان ابریشم در آئین افتتاحیه این کارخانه گفت: بدون شک بدون حمایت های مسئولین هرگز تبریز کهن امروز در این جایگاه نبود.

 

وی ادامه داد: عبور جاده ابریشم از تبریز در گذشته نه چندان دور موجب شد تا این شهر کهن محل تجارت تاجران بزرگ شود و امروز هم با گذشت سال ها بازهم محل سرمایه گزاری تاجران می باشد.
سجادی اذعان داشت: نقش تاثیرگذار اقتصادی تبریز زمانی معلوم می شود که هر وقت این شهر توانسته حال و روز خوبی در اقتصاد داشته باشد، اقتصاد کشور هم رونق گرفته است.
رئیس هیئت مدیره شرکت کهن پیشگان ابریشم خاطر نشان شد: در زمانی که مردم به دنبال برند های خارجی برای پوشاک هستند بدون شک رقابت در این بازار بسیار سخت است اما پوشاک کهن توانسته است اعتماد مردم را جلب کند و بازار مناسبی را برای خود جدا کند.
سجادی گفت: بعد از تحریم ها تهیه و تامین مواد اولید در پوشاک بسیار سخت است اما با پذیرفتن تمام مشکلات در مساحت حدود هزار متر مربع با 160 نفر از متخصیصین هر حوزه به ویژه در فورش و تولید شروع به فعالیت کردیم.

 

شهرام دبیری،رئیس شورای شهر تبریز نیز در ادامه آیین افتتاحیه این کارخانه گفت: باید قبول کنیم که با حضور تحریم ها شرایط اقتصادی کشور وضعیت مناسبی ندارد.
وی ادامه داد: کسانی که در این شرایط سرمایه گزاری در تولید انجام می دهند بدون شک ایثار است و قابل تقدیر می باشد.
دبیری اذعان داشت: تمام قد در شورای شهر تبریز برای اشتغال زایی در تلاش هستیم تا جایی که می توانیم اشتغال زایی برای جوانان این شهر انجام دهیم اما متاسفانه در بعضی مواقع کاری از دستتمان ساخته نیست.
وی گفت: امیدواریم تا سال آینده این مجموعه خصوصی اشتغال زایی خود را چند برابر کند.
شاهرخ کشاورز نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا در ایران در ادامه این آئین گفت: تحریم ها اگر چه به اکثر صنایع تاثیر منفی گذاشته است اما برای صنف پوشاک تاثیر مثبت گذاشته است.

وی ادامه داد: کاهش واردات پوشاک به داخل کشور باعث رونق گرفتن و همچنین خلق برندهای ایرانی شد.
کشاورز ادامه داد: دولت مردان امروز باید هم حمایتی باشند و هم تسهیل گر باشند، چرا که بخش خصوصی همیشه به دنبال رونق و توسعه هستند.
انتهای پیام/

پژوهشیار