معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

نیاز همه واحدهای نانوایی به آرد خبازی تامین می‌شود

1399/08/22 - 15:26 - کد خبر: 31743
نانوایی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نیاز همه واحدهای نانوایی به آرد خبازی اعم از یارانه‌ای و نیمه یارانه ای تامین می‌شود.

به گزارش نصر، علی جهانگیری در جلسه کارگروه آرد و نان استان با اشاره به اهمیت تخصیص و توزیع متوازن آرد خبازی در محلات بر اساس منطقه جغرافیایی و سرانه جمعیت، اظهار کرد : اعضای اکیپ پایش با دقت تمام همه موازین قانونی را در واحدهای نانوایی مورد بررسی قرار دهند .
وی افزود: سهمیه های آرد خبازی می تواند شناور باشد و بر اساس نظر کارشناسی این اکیپ و تایید در کارگروه آرد و نان قابل کاهش و یا افزایش است.
وی با بیان این‌که این موضوع در شهرستان‌ها با تدبیر فرمانداران قابل انجام است، اضافه کرد: گفت: گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای نانوایی باید ادامه یابد.
«حبیب امین زاده»، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز در این جلسه خواستار ایجاد تارنمای اطلاعات همه واحدهای نانوایی تبریز در بستر اینترنت توسط اتحادیه مربوطه شد.
وی گفت: در این تارنما همه اطلاعات مورد نیاز شهروندان اعم از آدرس، نوع پخت، قیمت و دیگر اطلاعات قابل دسترس باشد.
وی تصریح کرد: واحدهای نانوایی موظف‌اند تا پیش از ایجاد سایت اینترنتی، تابلوی مشخصات واحد نانوایی را در محل مناسب و دید عموم نصب کنند.
رئیس سازمان صمت استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که کارخانجات آرد سازی نیز مستثنا از طرح پایش نیستند، گفت: پایش واحدهای صنفی و صنعتی مرتبط با تولید نان از سال قبل در سطح استان آغاز شده و در سالجاری نیز اقدام به صحت سنجی اقدامات پیشین می‌کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار