در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا انجام شد:

آغاز طرح ضربتی مقابله با کرونا در محدوده مرکزی شهر

1399/08/21 - 11:47 - کد خبر: 31657
ضدعفونی

نصر: طرح ضربتی شهرداری منطقه هشت تبریز در قالب قرارگاه مقابله با بیماری کرونا و با همکاری مجموعه‌های ستادی در مسیرهای پرتردد محدوده مرکزی شهر آغاز شد.

به گزارش نصر، علی مدبر رئیس قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در حوزه منطقه ۸ با بیان این مطلب اظهار کرد: طرح ضربتی قرارگاه منطقه ۸ تبریز، با همکاری مرکز بهداشت تبریز، بسیج شهری، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و اتاق اصناف عصر روز سه‌شنبه، اقدامات فوری خود را آغاز کرد.
وی با بیان اینکه در فاز نخست این طرح  روز گذشته در مسیرهای راسته کوچه، پیاده راه تربیت و خیابان جمهوری اسلامی علاوه بر تذکر ارشادی به مغازه داران جهت تعطیلی مغازه ها بعد از ساعت ۱۸، ضدعفونی گسترده معابر و تجهیزات و مبلمان شهری نیز توسط عوامل آتش نشانی تبریز انجام پذیرفت.
 

شهردار منطقه ۸ اضافه کرد: در کنار این عوامل سیستم های هشدار دهنده صوتی در کل معابر منطقه ۸ فعال گردیده و با تردد در معابر اصلی و فرعی منطقه، هشدارهای بهداشتی را در خصوص وضعیت وخیم کرونایی جامعه، به سمع و بصر شهروندان می رسانند.
مدبر افزود: ویژگی مهم این طرح، اجرای همزمان بخش‌های مختلف ستادی است به طوری که همزمان شاهد نظارت‌های بهداشتی، تذکرهای ارشادی به اصناف، فاصله‌گذاری اجتماعی و تذکر به شهروندان  بودیم.
وی با تاکید بر اینکه حضور ستادی قرارگاه منطقه ۸ ادامه خواهد داشت، گفت: در این راستا مسیرهای پرتردد سطح منطقه شناسایی شده و از فردا با همین منوال، به صورت میدانی و با همکاری بخش‌های اجرایی، شاهد عملیات پیشگیرانه خواهیم بود.پ
انتهای پیام/

پژوهشیار