خبر/

آتش نشانان یاور شهروندان در روزهای کرونایی/ دومین روز ضد عفونی شهری در بازار تاریخی تبریز

1399/08/20 - 20:41 - کد خبر: 31612
ضدعفونی آتش نشانی

نصر: مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اعلام این خبر گفت: بازار تاریخی تبریز ضد عفونی شد.

به گزارش نصر، آتش پاد علیرضا زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اعلام این خبر گفت: در دومین روز اجرای عملیات ضد عفونی شهری تبریز بازار تاریخی تبریز که جزو محل های پرتردد و پرتجمع است با برنامه ریزی نظام یافته و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ابتلاء شهروندان ضد عفونی شد.
 

 
 
وی افزود: عملیات ضد عفونی بر اساس  تقسیم بندی مناطق سر پوشیده ، معابر ، محل های پرتردد و پر تجمع شهری و ... قرار داشته و از شهروندان در خواست می شود جهت حفظ پاکیزگی محیط  و پیشگیری از شیوع این ویروس، آتش نشانان را یاری کرده و  تا حد امکان از تردد های غیر ضروری خودداری نمایند تا از روندی صعودی شیوع و ابتلاء این ویروس کاسته شود.
 
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز در ادامه افزود: اجرای عملیات ضد عفونی با استفاده از دستگاه های مه ساز پیشرفته است که تا حد قابل توجهی موجب تضعیف و امحاء ویروس می شود.
 
 
آتش پاد زبردست  به آماده باش عملیاتی سازمان آتش نشانی در ایام کرونایی اشاره کرد و افزود: تضعیف و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا مشارکت جمعی شهروندان را می طلبد که امیداریم مشارکت دوسویه شهروندان و سازمان آتش نشانی بتواند قدمی پولادین در کاهش و قطع زنجیره این ویروس منحوس باشد.
 
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز در خاتمه یاد آور شد؛ در دومین روز اجرای عملیات ضد عفونی سازمان آتش نشانی تبریز، راسته بازار، صادقیه، قیز بستی بازار،بازارصفی_بازار کفاشان_بازار سراجان_ بازار نجاران_ بازار کلاهدوزان _بازار دباغ خانه_بازارمشروطه و ... ضد عفونی شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار