استاندار آذربایجان شرقی:

پروژه آزادراه تبریز- سهند آخرین مراحل ایمن‌سازی را طی می‌کند

1399/08/17 - 12:33 - کد خبر: 31326
بازدید

نصر: استاندار آذربایجان شرقی پروژه مهم آزادراه تبریز- سهند به عنوان یکی از مطالبات دیرین مردم، آخرین مراحل ایمن‌سازی را سپری می‌کند و به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های راه‌سازی استان، از آزادراه تبریز- سهند و ایستگاه راه‌آهن خاوران بازدید کرد و در حاشیه آن، گفت: پروژه آزادراه تبریز_سهند به دلیل کوهستانی بودن مسیر، با ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی، هشت دستگاه پل و ابنیه فنی بزرگ و خاص، ۵۰ دستگاه ابنیه فنی کوچک و ۲۰۰ هزار تن آسفالت‌ریزی تقدیم مردم بزرگوار می‌شود.
وی درخصوص پروژه راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز هم گفت: این پروژه نیز با سرعت خوبی پیش می‌رود. مهم‌ترین قسمت باقیمانده پروژه، پل عظیم و پیچیده باسمنج با ۲۰ دهنه بود که همه پایه‌ها تکمیل و ۱۰ دهنه از عرشه آن نیز با روش جدید  پوشینگ نصب شده و بقیه نیز در حال انجام است.
وی افزود: ایستگاه خاوران نیز آخرین مرحله پروژه تا تبریز است که سخت‌کاری طبقات زیرین آن به اتمام رسیده و در حال تکمیل سازه اصلی ایستگاه است.
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این بازدیدها، تاج‌الدینی و پزشکیان، نمایندگان مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی هم حضور داشتند.
انتهای پیام/

پژوهشیار