رئیس شورای اسلامی شهر تبریز؛

تحقق خواسته‌های مردم،اولویت شورای اسلامی شهر تبریز/اتمام کارهای عمرانی مقبرالشعرا تا پایان سال

1398/07/03 - 17:36 - کد خبر: 3102
رئیس شورای اسلامی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای اسلامی شهر تبریز در راستای فرهنگ توسعه‌ی پایدار شهری و شهروندی فعالیت می‌کند، کمپین‌هایی در این رابطه راه اندازی شده است که با مشارکت مردم در آن‌ها، کارهای فرهنگی بزرگی در شهر انجام می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، شهرام دبیری اسکویی در گفت‌وگویی، با اشاره به برنامه‌های شورای پنجم طی سال آتی، اظهار کرد: پیشروی در کارها طبق برنامه‌ی تعیین شده و تحقق درآمدزایی از برنامه‌ی اصلی شورای اسلامی تبریز است، اما مسائل مربوط به  خواسته‌های مردم از جمله آسفالت اساسی خیابان‌ها و راه اندازی نهضت آسفالت در سطح شهر از اولویت‌های شوراست.

وی ادامه داد: تمامی خیابان‌ها و معابری که نیاز به آسفالت و لکه گیری دارند، طی سه ماه آتی آسفالت می‌شوند.

وی بازسازی مقبرالشعرا را از دیگر اقدامات و اولویت‌های شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد و گفت: این پروژه، نیمه کاره باقی مانده است، تلاش می کنیم کارهای عمرانی این پروژه را تا پایان سال جاری به اتمام برسانیم و مابقی اقدامات مربوط به آن را اداره کل ارشاد انجام دهد.

دبیری با بیان این‌که هوشمند کردن ترافیک شهری نیز جزو برنامه های اصلی شورای اسلامی شهر تبریز است، اظهار کرد: خرید دوربین‌های کنترل ترافیک برای هوشمند سازی ترافیک شهری، مسائل مربوط به خط کشی و جدول کشی خیابان‌ها، پیاده رو سازی و افزایش فضای سبز در سطح شهر و پارک بزرگ نیز جزو پروژه‌های شهری است.

وی با اشاره به نحوه‌ی برگزاری جلسات شورای اسلامی شهر تبریز، گفت:  همواره سعی می‌کنیم جلسات با نظم بیشتری نسبت به گذشته و طبق برنامه برگزار شود، معتقدم اول باید نظم را از خود شروع کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که شورای اسلامی شهر تبریز، مجموعه شهرداری را به طور کامل حمایت می‌کند، گفت:  علاوه بر حمایت کامل از شهرداری، نظارت دقیق نیز خواهیم داشت، برای تعامل بیشتر با مدیران شهری و مجموع کارکنان شهرداری تلاش خواهیم کرد و از مدیر و شهرداران منطقه نیز انتظار داریم، همواره در بین مردم بوده و مشکلات محلات، را بررسی و رفع کنند.

انتهای پیام/

پژوهشیار