استاندار اردبیل؛

دفاع مقدس انقلاب اسلامی را تضمین کرد

1398/07/03 - 14:15 - کد خبر: 3076
استاندار اردبیل

نصر: استاندار اردبیل گفت: دفاع مقدس انقلاب اسلامی را تضمین و دست دشمنان را از کشور کوتاه کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو دیروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس افزود: دشمنان انقلاب با هم برای شکست ما متحد شده بودند که با رشادت رزمندگان ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌دانستند با پیروزی ما تمام کشورهای ستمدیده علیه استکبار بپا می‌خیزند، اضافه کرد: دشمنان می‌دانستند اگر انقلاب اسلامی پیروز باشد ، به یاری تمام کشورهایی که علیه ظالم می جنگند می‌شتابد و هم‌اکنون این موضوع عملی شده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: در بحث مدافعین حرم، سوریه و لبنان و یمن، محور مقاومت از انقلاب اسلامی ما الگوبرداری کرده است.

وی اظهار داشت: دفاع مقدس دفاع به حقی بود و الان باید فرهنگ دفاع مقدس حفظ و به نسل آینده منتقل شود.

بهنامجو گفت: شهدا و رزمندگان با وحدت در دوران دفاع مقدس توانستند بر باطل پیروز شوند و وظیفه ما در حال حاضر الگوبرداری از این فرهنگ و پیش بردن کارها با وحدت و همدلی است.

وی افزود: تمام مردم باید در این مقطع زمانی که جنگ اقتصادی بر کشور تحمیل شده با پیروی از ولایت فقیه مسیر شهدا را حفظ و ادامه دهند.

وی با اشاره به تکمیل موزه فرهنگی دفاع مقدس از تامین اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی برای تکمیل این مرکز در سال جاری خبر داد و گفت: این مکان به دلیل قرار گرفتن در یک نقطه گردشگری مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

وی از تلاش برای باز کردن مسیرهای اطراف این موزه خبر داد و گفت: واحدهای فرهنگی ، سینمایی ، موزه آثار شهدا و سالن ستارگان و شهدای استان از جمله بخش‌های این موزه می‌باشد.

نمایشگاه دفاع مقدس با محوریت عملیات والفجر هشت از روزیکشنبه در باغ موزه دفاع مقدس دایر شده و تا یک هفته دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

پژوهشیار