با انتشار پیامی؛

شهردار سهند استعفا کرد

1398/07/03 - 11:15 - کد خبر: 3040
استعفا

نصر: عبادلله نظامی شهردار سهند با صدور پیامی از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش نصر، نظامی بعد از اعلام استعفا به منظور تنویر افکار عمومی پیامی را منتشر کردکه به شرح زیر است:

باسلام وصلوات برمحمد وآل محمد وعرض ادب احترام وارادت به شهروندان فهیم سهند.
بزرگترین افتخار زندگیم خدمت به مردمان دیار عشق و ایمان سهند  است/از همه شما حلالیت می طلبم.

اکنون که پس از ۱۸ ماه تلاش برای تحقق بخشیدن به آرزوی بر حق شما شهروندان فهیم که همانا داشتن شهری توسعه یافته،زیبا ومدرن است شهرداری سهند را ترک می کنم؛برخود واجب می دانم تا به این وسیله ،بزرگی،عظمت و همدلی والای تان را ارج نهم و از یکایک شما عزیزان تشکر و طلب حلالیت داشته باشم.

به خود می بالم که امروز بعد از چندین ماه که بنا به دلایلی قصد استعفا از این جایگاه رفیع که همانا خدمت بی منت و با افتخار به شما مردمان لایق است را دارم؛ نگاه های رضایت بخش وتعابیر قدرشناسانه ی شما شهروندان گرامی را به همراه خویش دارم وبا اطمینان ،غبار خستگی از تن می زدایم و آرامش روان وراحتی وجدان را قرین و هم نشین جسم و جانم می سازم.

ایمان راسخ دارم که اگر امروز شهر مدافعان حرم ،سهند همیشه قهرمان ساختاری منسجم تر،سیمایی زیباتر و جایگاهی ارزشمند دارد مرهون همراهی حمایت و همدلی شما همشهریان با خادمان خود در شهرداری بوده است.

جادارد از همدلی و همراهی مجموعه منسجم خدوم وخستگی ناپذیر کارکنان شهرداری سهند  که درتمام ایام صادقانه همراه و همدل در کنار برادر کوچکشان لحظه ای خستگی را احساس نکرده ودر مدت خدمتگزاری اینجانب با عزمی راسخ برای پیشرفت و توسعه شهرمان تلاش کردند قدردانی نمایم؛چرا که بدون این مهم رسیدن به این جایگاه رفیع و شایسته در سهند  دور از انتظار بود واکنون خوشحالم که میتوانم به عنوان عضو کوچکی از این جامعه بزرگ بعنوان خادم مردمان لایق،با سربلندی و آرامش خاطر ، خاک پاک دیارمهر ومهربانی را ترک کنم.

شما مردم فهیم و ولایتمدار خوب می دانید که با توجه به محدودیت های مالی و برخی بی مهری ها در این مدت و در خلال جنگ اقتصادی و تورم با تمام سختی ها سعی داشته که بهترین تصمیم و برنامه ریزی را برای پیشرفت و توسعه شهر و دیارمان داشته باشم و بهترین قضاوت را نیز شما خواهید داشت؛پس میتوانم این انتظار راداشته باشم که تقصیراتم را ببخشید وبا سخاوتمندی همیشگی تان حلالم نمایید و این حقیر را از حسن نیت همیشگی و دعاهای خیرتان بی نصیب نسازید.

  وظیفه ی خودمی دانم که از شما مردم فهیم و غیور سهندقهرمان، ،استاندار محترم استان آذربایجان شرقی جناب آقای دکتر پورمحمدی ،مدیران پرتلاش استانداری فرماندار محترم شهرستان اسکو جناب آقای مهندس رضی منش، اعضای محترم شورای شهر سهند ،اعضای شورای اداری ،مسئولین محترم دستگاههای امنیتی و انتظامی و نظامی و نهادهای دولتی ،روحانیون معظم ،اصناف و بازاریان گرانقدر ،اصحاب رسانه،فرهنگیان ، دانش آموزان عزیز و دانشگاهیان  فرهیخته و همه اقشاری که با همکاری و حمایت مداوم،شهرداری را در مسیر پر فراز و نشیب انجام وظایف خود یاری کردند تشکروقدردانی مینمایم.     

با تمام وجود آرزو میکنم منتخبین محترم در شورای اسلامی شهر سهند  بتوانند فردی توانمندتر،مقاومتر و منعطف تر  از حقیر را برای سکانداری شهرداری انتخاب نمایند تا هرچه بیشتر بر عزت و اعتبار شهر سهند  که پیشانی توسعه استان و شهرستان اسکو می باشد افزوده و چهره ی زیبای آن را زیباتر از پیش نمایند.

در پایان یک بار دیگر از تک تک شما مردم شریف و بزرگوار شهر سهند به خاطر حمایت بی دریغ از اینجانب سپاسگزارم ودر پیشگاه شما سوگند یاد میکنم در هر جایگاهی که باشم خدمت صادقانه وبی منت به مردم و کشورم اولین و بزرگترین هدف زندگیم خواهد بود.

انتهای پیام/

پژوهشیار