خبر/

۳۳۰ هنرمند صنایع دستی آذربایجان شرقی آموزش دیدند

1399/08/16 - 16:37 - کد خبر: 30277
جلسه

نصر: معاون صنایع دستی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: تعداد ۳۳۰ نفر از هنرمندان رشته های مختلف صنایع دستی این استان در دوره های آموزشی شرکت کردند.

به گزارش نصر، فرشاد به آفرین روز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این دوره ها به صورت مجازی و حضوری برای شاغلان صنایع دستی استان انجام شده است، افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای شاغلین صنایع دستی در راستای رشد بیش از پیش در حوزه تولید، کارآفرینی، بازاریابی و فروش صنایع دستی استان است.
وی ادامه داد: صنعتگران شاغل از رشته های مختلف صنایع دستی استان در این دوره که تحت قرارداد اداره کل میراث فرهنگی استان با سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی از خرداد ماه سال جاری آغاز شده بود، شرکت کردند که در پایان برای آن ها گواهی حضور در دوره صادر خواهد شد.
به آفرین با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا این دوره ها بیشتر به صورت غیرحضوری و یا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، حفاظتی و نیز رعایت حداکثری فاصله گذاری اجتماعی، برگزار شد، اظهار داشت: برندسازی و تجاری سازی محصولات صنایع دستی، ارگونومی محصولات صنایع دستی، مهندسی عوامل انسانی، بازاریابی و بازار سازی، تجارت الکترونیک صنایع دستی از جمله عناوین این دوره های آموزشی بود.
وی گفت: طی این دوره کارگاه آموزشی شناخت سلایق بازار، طراحی سنتی و رنگ شناسی ویژه هنرمندان صنایع دستی نیز برگزار شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار