رییس کمیته امداد امام خمینی(ره):

کمیته امداد روزانه یک میلیون ماسک در اختیار مردم قرار می‌دهد

1399/08/15 - 12:06 - کد خبر: 30223
جلسه

نصر: رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمیته امداد روزانه یک میلیون عدد ماسک تولید می‌کند و در اختیار مردم قرار می‌دهد.

به گزارش نصر، سیدمرتضی بختیاری در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات کمیته امداد با همکاری بنیاد مستضعفان و نهادهای حمایتی برای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، افزود: توانمندسازی محرومان از اولویت‌های اصلی این نهاد انقلابی است.
وی با بیان اینکه در زمینه اشتغال و مسکن محرومان اقدامات خوبی در کشور انجام شده است، اظهار داشت: تامین مسکن مهم‌ترین وپرهزینه‌ترین بسته حمایتی کمیته امداد بوده و تامین ۵۰ هزار مسکن مددجویی تا سال آینده در دستور کار این کمیته قرار دارد.
بختیاری، با اشاره به برنامه‌ریزی کمیته امداد برای ایجاد ۷ هزار شغل در آذربایجان شرقی، ادامه داد: با حمایت استانداری، فرمانداران، بانک‌های عامل و فعالان اقتصادی این مهم محقق می شود.
استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات ارزشمند کمیته امداد امام خمینی(ره) برای توانمندسازی محرومان، گفت: مجموعه مدیریت استان آماده هرگونه همکاری در راستای خدمت‌رسانی به اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه است.
محمدرضا پورمحمدی، افزود: به فرموده امام راحل، انقلاب اسلامی، انقلاب پابرهنگان است و مسئولان نظام باید تلاش کنند تا محرومیت از جامعه رخت بربندد.
وی با اشاره به سابقه درخشان مردم تبریز و آذربایجان در امور خیرخواهانه، اظهار داشت: تبریز از گذشته‌های دور شهر خیریه‌ها بوده و مردم آذربایجان همیشه در کار خیر پیشرو بوده‌اند.
استاندار آذربایجان شرقی، اقدامات کمیته امداد برای توانمندسازی محرومان را ارزشمند اعلام کرد و گفت: مجموعه مدیریت استان آماده همکاری با کمیته امداد در راستای خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان بویژه در حوزه اشتغال و توانمندسازی است.
پورمحمدی، با اشاره به اینکه نرخ اشتغال استان از متوسط کشوری پایین‌تر است، ادامه داد: طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد می‌تواند در بهبود نرخ اشتغال و حل مشکل بیکاری در استان تاثیر بسزایی ایفا کند.
انتهای پیام/

پژوهشیار