نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

پاسخ به زبان هنر موثر و جهانی است

1399/08/12 - 23:52 - کد خبر: 30088
حجت الاسلام آل هاشم

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه پاسخ به زبان هنر موثر و جهانی است، گفت: یکی از رویکردهای اصلی رهبر انقلاب اعتماد به جوانان است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در آئین رونمایی از آثار هنرمندان جوان عرصه گرافیک تبریز که با عنوان «رحمه للعالمین» خلق اثر شده اظهار داشت: گاهی اوقات زبان هنر پاسخی را به دشمنان دین می‌دهد که هیچ زبان دیگری نمی‌تواند آن اثرگذاری را داشته باشد.
وی افزود: اینکه در اقدامی مردمی جمعی از هنرمندان جوان و انقلابی شهر توانستند این آثار هنری را در خصوص پیامبر گرامی اسلام ثبت کرده و همچنین پیام رهبری به جوانان فرانسه را در قالب طرح و پوستر مطرح کنند امری پسندیده و قابل تقدیر است.
آل هاشم ادامه داد: در چارچوب و رویکرد کلی رهبر انقلاب اعتماد به جوانان همیشه راه گشا بوده و ایشان این امر را در وقایع مختلف به اثبات رسانده و همیشه به مسئولین در خصوص حمایت از جوانان و اعتماد به آنان توصیه‌هایی را فرموده‌اند.
وی افزود: حتی اگر دقت کنیم در نامه اخیرشان که در خصوص توهین‌ها به پیامبر گرامی اسلام نوشته بودند باز هم نه دولت و مقامات فرانسه، بلکه جوانان این کشور را مخاطب خود قرار دادند و یک سوال شفاف و صریح را از جوانان فرانسوی پرسیدند تا آنان را به فکر فرو ببرند.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: جوانان خلاق و انقلابی همیشه پیشتاز عرصه‌های مختلف بوده‌اند و در این خصوص نیز با خلق آثاری ماندگار به زبان هنر این امر را بازهم به اثبات رساندند.
انتهای پیام/

پژوهشیار