در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا؛

تردد خودروهای بومی و غیربومی در محور آستارا - اردبیل ممنوع شد

1399/08/12 - 23:39 - کد خبر: 30086
محدودیت های کرونایی

نصر: معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از ممنوعیت تردد خودروهای بومی و غیربومی در محور آستارا به اردبیل و بالعکس خبر داد.

به گزارش نصر، کامبیز لقمانی مقدم در گفت و گویی اظهار کرد: خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرستان آستارا به استان اردبیل و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی از مبدأ این استان به استان گیلان تا ساعت 24 روز جمعه 16 آبان ممنوع است.
وی با بیان اینکه این محدودیت ها با هدف مقابله با شیوع کرونا و به دلیل قرار گرفتن در وضعیت قرمز اعمال می شود، ادامه داد: از عموم هموطنان تقاضا می کنیم تا در راستای اعمال این محدودیت ها با عوامل انتظامی همکاری کنند.
لقمانی مقدم با اشاره به اینکه محدودیت‌ فوق شامل خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی نمی شود، افزود: خودروهای متخلف شخصی در صورت توجه نکردن به محدودیت تردد و اخطار پلیس، ضمن بازگشت به مبدا، 5 میلیون ریال جریمه می شوند.
وی با تأکید بر اینکه در نتیجه افزایش سفرها و رعایت نکردن مردم، آمار مبتلایان و بستری ها در حال افزایش است، تصریح کرد: مردم باید به سلامتی خود و دیگران اهمیت دهند و در این رابطه مدافعان سلامت را همراهی کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار