فرماندار اردبیل؛

مراکز گردشگری و آموزشی اردبیل تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

1399/08/12 - 22:09 - کد خبر: 30081
تور گردشگری، گردشگری

نصر: فرماندار اردبیل گفت: با توجه به شرایط قرمز و بحرانی کرونا در این شهرستان تمام مراکز تفریحی و گردشگری، مراکز آموزشی ، تالارها و آرایشگاه‌های زنانه و قلیانسراها تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و نظارت‌ها بر روند رعایت دستور العمل‌های بهداشتی نیز تشدید می‌شود.

به گزارش نصر، مسعود امامی‌یگانه روز دوشنبه در بازدید از مراکز خدماتی، درمانی، بازار و پاساژها و مراکز فروش اردبیل گفت: تا پایان روز جمعه ورود خودروها با پلاک غیربومی به اردبیل و خروج خودروها با پلاک بومی از اردبیل ممنوع بوده و از مردم تقاضا داریم در این شرایط سخت کرونا برای ارج نهادن به سلامت خود ، خانواده‌شان و مردم از ترددهای غیرضروری در سطح شهر اردبیل خودداری کنند.
وی افزود:  عده‌ای در شهر اردبیل همچنان از ماسک استفاده نکرده و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که این بی‌توجهی روند افزایش بستری و فوتی‌های کرونا را به دنبال داشته است. 
فرماندار اردبیل گفت: از چهارشنبه برگزاری مراسم عروسی در تالارها، خانه‌ها و باغ‌ها در این شهرستان ممنوع بوده و فعالیت رستوران‌ها، بستنی فروشی‌ها و اغذیه فروشی‌ها نیز به صورت بیرون‌بر خواهد بود.
امامی‌یگانه تشریح کرد: روند بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در منطقه افزایش یافته و اگر به طور همگانی دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود با شرایط بحرانی‌تر روبه رو خواهیم شد.
او همچنین از پلمب مراکز خدماتی و فروش که دستورالعمل‌های بهداشتی را بعد از تذکر رعایت نمی‌کنند، خبر داد و افزود: با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود چرا که خط قرمز ما سلامت مردم است.
انتهای پیام/

پژوهشیار