فرماندار شهرستان تبریز؛

موزه‌های تبریز ۱۴ تا ۲۳ آبان تعطیل است

1399/08/12 - 20:06 - کد خبر: 30075
جلسه

نصر: فرماندار شهرستان تبریز گفت: در راستای مقابله با شیوع کرونا، موزه‌ها و باغ موزه‌های تبریز ۱۴ تا ۲۳ آبان ماه سال جاری تعطیل است.

به گزارش نصر، بهروز مهدوی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی تیم نظارت بر محدودیت های جدید کرونایی شهرستان تبریز با اشاره به اعمال محدودیت ها در راستای مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: از ساعت ۱۲ امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه محدودیت های جدید در شهرستان تبریز آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان اعمال می شود.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس این محدودیت ها ورود خودورهای غیر بومی و خروج خودروهای بومی از شهرستان ممنوع است و با افراد متخلف با اعمال جریمه و توقیف خودرو برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه بخش دیگری از محدودیت های کرونایی شهرستان تبریز از روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه اعمال می شود که با تعطیلی موزه ها و باغ موزه ها همراه است، افزود: پیرو اعمال محدودیت های جدید برای گروه های شغلی سه و چهار از روز چهارشنبه ۱۴ تا ۲۳ آبان ماه سال جاری تمامی موزه ها و باغ موزه های شهرستان تبریز تعطیل هستند.
فرماندار شهرستان تبریز همچنین از اعمال محدودیت های فعالیت برای واحدهای پذیرایی و گردشگری خبر داد و گفت: از روز چهارشنبه ۱۴ آبان واحدهای پذیرایی و گردشگری شهرستان تبریز نیز باید با ۵۰ درصد ظرفیت فضا به فعالیت خود ادامه دهند که در صورت عدم رعایت ضوابط پس از اخطار کتبی اولیه تا پایان بیماری کرونا به صورت خدمات بیرون بر فعالیت خواهند داشت، همچنین در صورت تداوم تخلف واحد مورد نظر پلمب خواهد شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تبریز نیز با تاکید به اینکه تیم های نظارتی مقابله با کرونا این اداره به صورت مستمر در حال بررسی روند فعالیت واحدهای اقامتی و گردشگری هستند، گفت: از نخستین روزهای سال جاری تیم های نظارتی اداره کل میراث فرهنگی استان ب صورت مستمر از واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری بازدید می کنند که در این راستا فعالان حوزه گردشگری شهرستان نیز با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه می دهند.
سید رامین اسبقی اظهار کرد: براساس اعمال محدودیت های جدید در روند فعالیت واحدهای پذیرایی و گردشگری، تیم های نظارتی این اداره کل نیز به نظارت های مستمر خود طی روزهای مذکور ادامه داده و با متخلفان به صورت جدی برخورد می کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار