معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل؛

محدودیت‌های کرونایی در اردبیل آغاز شد

1399/08/12 - 15:20 - کد خبر: 30062
محدودیت های کرونایی

نصر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از آغاز محدودیت‌های کرونایی برای خودروها از ظهر روز دوشنبه ۱۲ آبان تا ساعت ۱۲ شب روز جمعه ۱۶ آبان در این استان خبر داد.

به گزارش نصر، بهروز ندایی روز دوشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه تصمیم ستاد مبارزه با کرونا در استان محدودیت در ورود و خروج خودروهای شخصی است، افزود: بر این اساس از خروج پلاک های بومی از استان اردبیل به سایر استان‌ها ممانعت و همچنین از ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی به اردبیل جلوگیری خواهد شد.
وی خواستار همکاری مردم به ویژه رانندگان با تصمیمات اتخاذی ستاد مبارزه با کرونا شد و گفت: رانندگانی که نسبت به اعمال محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، بی توجه باشند پنج میلیون ریال جریمه خواهند شد.
او با اشاره به اینکه خاطیان این طرح ضمن اعمال جریمه پنج میلیون ریالی به مبدا برگشت داده می‌شوند، اضافه کرد: البته در مورد تردد خودروهای امدادی و درمانی، حمل بار، مسافر و سوخت مانعی وجود ندارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار داشت: تردد خودرورها با پلاک بومی در این ایام در راه‌های ارتباطی استان آزاد است ولی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توصیه می‌شود در صورت امکان مردم از مسافرت به سایر شهرستان‌های استان نیز خودداری کنند.
ندایی اضافه کرد: پایان زمان اعمال این محدودیت‌ها قابل پیش بینی نیست و بستگی به شرایط و وضعیت این بیماری خواهد داشت و هرگونه تصمیم در این رابطه به اطلاع عموم خواهد رسید.
وی وضعیت استان اردبیل درباره شیوع ویروس کرونا را نامناسب خواند و ادامه داد: روند رو به صعود شیوع کرونا هر روز ادامه دارد و بدون همراهی و رعایت مردم این فرایند قابل کنترل نیست.
وی گفت: امیدواریم با همراهی تمامی آحاد جامعه و با رعایت کامل توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا توسط آنها این ویروس محنوس را شکست داده و به زندگی عادی برگردیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار