مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز خبر داد:

آغاز پخش آیتم‌های طنز فرهنگ شهروندی در برنامه تلویزیونی «تبریزیم»

1399/08/12 - 12:12 - کد خبر: 30048
سعید حاجی زاده

نصر: مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز از آغاز پخش آیتم‌های ۶۰ قسمتی طنز فرهنگ شهروندی در برنامه تلویزیونی تبریزیم خبر داد.

به گزارش نصر، سعید حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل تهیه‌کننده این مجموعه طنز به کارگردانی شهاب عباسی است که در روزهای آتی به روی آنتن رفته و روزهای فرد پخش می‌شود. این آیتم‌های طنز در پایگاه خبری شهریار و صفحات مجازی آن نیز بارگذاری می‌شود.
وی با اشاره به محتوای آیتم آموزش شهروندی اظهار کرد: هر بخش از مجموعه طنز آموزش شهروندی سه الی پنج دقیقه است که به مفاهیمی چون حقوق شهروندی، تفکیک از مبدأ زباله‌ها، احترام به حقوق همسایگان، مسائل و مشکلات ارباب رجوع در ادارات، ساخت و ساز در حریم شهر، سد معبر و دیگر موضوعات شهری در قالب طنز می‌پردازد.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مجموعه طنز آموزش شهروندی در ۶۰ قسمت تهیه و تولید شده که  نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی این مجموعه را شهاب عباسی بر عهده داشته است.
سیامک فروغ، محسن بیژن‌پور، فرهاد تربتی، زیبا فرج‌اللهی، سودا برمایه، یونس باهنر (فوتبالیست) و جمعی از دانشجویان تئاتر دانشگاه نبی‌اکرم(ص) و هنرمندان رادیو تبریز در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند. طراح گریم این مجموعه بر عهده سیامک فروغ بوده و تصویربردار آن محمد جلیلی و تدوین آن توسط بهزاد شاهدی انجام شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار