رییس عقیدتی، سیاسی ناجا؛

ایران اسلامی امنیتی پایدار و باثبات دارد

1399/08/12 - 11:41 - کد خبر: 30045
حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی

نصر: رییس سازمان عقیدتی، سیاسی ناجا گفت: ایران اسلامی برخوردار از امنیتی پایدار و باثبات در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است و این امنیت نه با توسل به زور و سلاح و مهمات، بلکه با تکیه بر نیروهای ولایی و در تراز انقلاب اسلامی و مردمانی در پیرو خط ولایت فقیه به دست آمده است.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی روز دوشنبه در آیین معارفه روسای جدید عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل و مرکز آموزشی شهید بیگلری مشگین‌شهر ناجا اظهارداشت: این امنیت و آرامش پیکره استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی و ابرقدرت‌های شرق و غرب را به لرزه در آورده است.
وی با تاکید بر اینکه کارکنان ناجا باید توفیق خدمت به مردم زیر پرچم ولایت و در لباس مقدس پلیس را قدر دانسته و به خود افتخار کنند، افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی اقتدار و مهربانی را توامان از ناجا می‌بینند که این مهم در فرمایشات مقام معظم رهبری و در پیام تبریک ایشان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی دادند، نمود و عینیت داشت.
حجت‌الاسلام ادیانی با تاکید بر ضرورت هوشیاری و بصیرت انقلابی و دینی پلیس و خانواده‌های صبور آنان گفت: کارکنان ناجا باید روز به روز عزمشان را در مسیر دستیابی به امنیت پایدارتر و باثبات‌تر در ایران اسلامی جزم کنند.
او همچنین با گرامیداشت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی این روز را نقطه عطفی در تاریخ ملت سرافراز ایران اسلامی و نفی استکبار جهانی دانست و افزود: ملت ایران در ادوار مختلف تاریخ تن به ذلت و فرمانبری از بیگانگان، ظالمان و قلدران نداده و همواره آگاهانه، عالمانه و با اقتدار و صلابت شعار استقلال و آزادی سرداده‌اند.
او تشریح کرد: منطق دین اسلام نداشتن  آقابالاسر است و باید با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا مصمم باشیم.
وی اظهارداشت: تجربه هشت سال دفاع مقدس نشان داد که ایران اسلامی به جهت حق بودن در تاریخ ماندگار بوده و روزی فرا خواهد رسید که آمریکا و هم‌پیمانان مزدورش در برابر عظمت و صلابت ایران اسلامی تسلیم و به زانو در خواهند آمد.
حجت‌الاسلام ادیانی قلدری استکبار جهانی را ناشی از ضعف و درماندگی دانست و گفت: به زودی وعده الهی که همان پیروزی حق بر باطل است محقق شده و تحریم‌های ظالمانه به بن‌بست و آمریکای جنایتکار سر تسلیم فرود خواهد آورد.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه شخصیت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد (ص) را نقطه اوج کمال بشریت و  الگوی تمار عیار انسانیت ذکر کرد و افزود: پیامبر اسلام (ص) با رفتار، گفتار ، کردار، اخلاق و منش خود هر آنچه که برای سعادتمندی و عاقبت به خیری انسان لازم بود را ارائه و شایسته است جوامع بشری به او اقتدا کنند.
در این آیین با قدردانی از خدمات حجج‌الاسلام شعبانپور و اعیادی ، حجت‌الاسلام اللهیاری به عنوان رییس عقیدتی ، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل و حجت‌الاسلام حاجسار به عنوان رییس عقیدتی ، سیاسی مرکز آموزشی شهید بیگلری ناجا منصوب شدند.
انتهای پیام/

پژوهشیار