معاون استاندار آذربایجان شرقی در گفتگو با «نصر» تشریح کرد؛

جزئیات اعمال محدودیت های کرونایی در تبریز و 10 شهرستان آذربایجان شرقی/ اعمال محدودیت تردد به تبریز از روز چهارشنبه+ لیست مشاغل

1399/08/11 - 18:28 - کد خبر: 30010
تعطیلی بازار تبریز

نصر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از اعمال محدودیت های جدید کرونایی از روز چهارشنبه آینده به مدت 10 روز خبر داد.

به گزارش نصر، "علیار راستگو" دقایقی پیش در خصوص اعمال محدودیت های جدید و جدی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، به خبرنگار «نصر» گفت: مطابق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، گروه های شغلی 3 و 4 در مراکز 25 استان و نیز شهرهای در وضعیت حاد کرونایی از روز چهارشنبه به مدت 10 روز تعطیل خواهند بود.
 
وی افزود: این محدودیت ها در شهر تبریز و شهرستان های عجبشیر، آذرشهر، مراغه، بناب، چاراویماق، جلفا، مرند، اهر، شبستر و میانه اعمال خواهند شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی توضیح داد: در شهرستان های یاد شده به غیر از تبریز علاوه بر گروه های شغلی 3 و 4، گروه شغلی 2 هم به مدت 10 روز با دستورالعمل وزارت بهداشت تعطیل خواهند بود.
 
راستگو اضافه کرد: از روز چهارشنبه در مرکز آذربایجان شرقی علاوه بر تعطیلی گروه های شغلی یاد شده، محدودیت رفت و آمد برای خودروهای شخصی هم اعمال می شود و شماره پلاک های بومی تبریز امکان خروج از تبریز نخواهند داشت و همچنین شماره پلاک های غیر بومی نیز اجازه ورود به تبریز در ایام اعمال محدودیت های کرونایی را نخواهند داشت.
 
وی ادامه داد: رانندگان متخلف در صورت تمرد از دستور پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال جریمه 500 هزار تومانی خواهند شد.
 
معاون استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: در ایام اعمال محدودیت های کرونایی مراکز عرضه کالاهای اساسی باید باز باشند و به مردم ارائه خدمات دهند.
 
راستگو تاکید کرد: انتظار همراهی مردم و مشاغل محدود شده برای کنترل شیوع ویروس کرونا مورد انتظار است و فردا با دستگاه های مسئول جلسه هماهنگی خواهیم داشت تا مردم دچار مشکل نشوند.



 
انتهای پیام/
 

پژوهشیار