امام جمعه تبریز؛

ملت ایران پرچمدار استکبارستیزی است

1399/08/11 - 16:59 - کد خبر: 30005
حجت الاسلام آل هاشم

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ملت مبارز و بابصیرت ایران نماد استکبار ستیزی و پرچمدار وحدت و همدلی در جهان اسلام است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان در استان، اظهار داشت: ایران اسلامی طی چهار دهه گذشته همواره در خط مقدم جنگ و مبارزه با زیاده خواهی های استکبار جهانی بوده است و این سند افتخار بزرگ برای جمهوری اسلامی است.
وی افزود: اکنون نیز آزادی خواهان جهان به ملت و حکومت جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته اند و باید با بهره مندی از فضای مجازی فریاد ملت های مسلمان را به گوش جهانیان رسانده شود.
حجت الاسلام آل هاشم همزمانی روز ۱۳ آبان امسال با سالروز ولادت پیامبر رحمت (ص) را مبارک خواند و آن را فرصتی مناسب برای استکبار ستیزی و بیان ویژگی ها هدالت خواهانه پیامبر اکرم (ص) دانست و ادامه داد: حرکت آزادی خواهان جهان به ویژه جوانان در اعلام انزجار از استکبار جهانی به خصوص اهانت اخیر رییس جمهوری فرانسه نشان می دهد آنان دچار استیصال شده اند.
وی با تاکید بر اینکه خیزش های اخیر مسلمانان جهان در این خصوص باعث عقب نشینی رییس دولت فرانسه شد، گفت: اهانت رئیس جمهور نادان فرانسه با خشم مسلمانان جهان مواجه شد و این فرد ناآگاه به طرق مختلف سعی کرده است به نوعی اهانت خود را توجیه کند که این امر در سایه وحدت و همدلی مسلمانان به دست آمد.
انتهای پیام/

پژوهشیار