استاندار آذربایجان‌غربی؛

محدودیت‌ها در ۶ شهرستان جدید آذربایجان غربی از چهارشنبه هفته جاری اعمال می‌شود

1399/08/11 - 09:47 - کد خبر: 29952
تعطیل

نصر: استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص اعمال محدودیت‌های بیشتر در ۶ شهرستان دیگر استان گفت: این محدودیت‌ها از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

به گزارش نصر، محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مدیریت استان به دنبال اعمال محدودیت ها در کل آذربایجان غربی بود ولی با شاخص های مدنظر وزارت بهداشت، ۶ شهر به شهرهای پیشین اضافه شده است.
وی اضافه کرد: در حالی که پیشتر شهرهای مهاباد، پیرانشهر و ماکو شامل محدودیت های شدید بود، این محدودیت ها در ۶ شهر خوی، سلماس، بوکان، نقده، تکاب و اشنویه نیز از چهارشنبه هفته آینده اعمال می شود.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: این محدودیت ها تا روزجمعه هفته آینده ادامه خواهد داشت.
شهریاری با اشاره به اینکه محدودیت های سطح ۳ و ۴ از پنج هفته گذشته در آذربایجان غربی به ویژه ارومیه اعمال می شود، گفت: این روند همچنان ادامه دارد.
وی از برگزاری جلسه مشترک روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و استانداران سراسر کشور با حضور وزیر کشور و بهداشت طی روزهای آتی خبر داد و افزود: در این جلسه درخواست های جدیدی را انجام می دهیم که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، تاکنون نزدیک به ۵۰هزار نفر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر جان خود را از دست داده اند.
همه آذربایجان غربی، وضعیت قرمز کرونایی دارند.
انتهای پیام/

پژوهشیار