معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد:

دورکاری ۵۰ درصد کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس

1399/08/08 - 21:46 - کد خبر: 29825
غلامحسین کریمی

نصر: معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد ارس از ابلاغ بخشنامه کاهش حضور کارکنان این سازمان در راستای قطع زنجیره سرایت بیماری کرونا و دورکاری ۵۰ درصد کارکنان خبر داد.

به گزارش نصر، غلامحسین کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این بخشنامه در راستای تصمیم اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت‌های هوشمندانه و متناسب در شهرهای پرخطر ابلاغ شده است و بر اساس آن به مدت یک هفته به جهت کاهش تراکم نیروی انسانی در سازمان و حفظ سلامت کارکنان تا سقف ۵۰ درصد کارکنان به صورت دورکاری انجام وظیفه کنند.
کریمی افزود: بر اساس این بخشنامه به مدت یک هفته تا سقف ۵۰ درصد از پرسنل واحدهای ستادی که ساکن شهرهای اطراف می‌باشند با هماهنگی معاونین و مدیران مربوطه به صورت دورکاری انجام وظیفه خواهند نمود و در صورت لزوم در هفته‌های آتی نیز اعمال خواهد شد.
وی یادآور شد: بانوان دارای فرزندان زیر شش سال و یا باردار، کارکنان بالای ۵۳ سال، همکاران دارای بیماری زمینه‌ای از جمله بیماران قلبی ریوی، دیابت، آسم و یا افرادی که خود یا خانواده آنان دارای علائم مشکوک به کرونا هستند با تأیید پزشک معتمد سازمان در اولویت قرار دارند.
عضو هیأت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس در خصوص راهکار کاهش مراجعه حضوری فعالین اقتصادی بمنظور پیشگیری از شیوع کرونا، گفت: بر اساس تدابیر پیش بینی شده سازمان جهت استفاده حداکثری از ظرفیت خدمات الکترونیکی؛ دسترسی کارکنان دورکار برای انجام خدمات اداری فراهم شده است.
کریمی افزود: کلیه خدمات قابل ارائه به فعالین اقتصادی از جمله صدور گواهی تولید، پروانه‌های بهره برداری، جواز تأسیس، مجوز فعالیت اقتصادی، مناقصات و مزایدات، ثبت شرکت و.. از طریق درگاه خدمات مناطق آزاد به آدرس اینترنتی freezones.ir به صورت الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری ارائه می‌شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار