خبر/

نمایشگاه کفش تبریز لغو شد

1399/08/08 - 21:19 - کد خبر: 29824
نمایشگاه

نصر: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری نمایشگاه بین المللی کیف و کفش و چرم و صنایع وابسته و ماشین آلات عملا توجیهی نداشته و برگزاری این نمایشگاه واقعا در این شرایط عاقلانه نبود.

به گزارش نصر، علیرضا جباریان فام رئیس اتحادیه کفاشان تبریز با اعلام مطلب فوق گفت: اتحادیه کفاشان تبریز از مدتها قبل عملا مخالفت خود را با برگزاری نمایشگاه بین المللی کفش تبریز به دلیل رعایت حال تولیدکنندگان و فعالان این صنعت در شرایط کرونایی اعلام کرده بود ولی متاسفانه نمایشگاه بین المللی تبریز بدون توجه به تذکرات منطقی مبنی بر عدم برگزاری اقدام به برگزاری نمود.
وی افزود: متاسفانه علی رغم پیش بینی ها و هشدارهای تشکلهای صنفی برای عدم اقبال جهت بازدید از این نمایشگاه، تعدادی غرفه واگذار و نمایشگاه استارت خورده ولی هیچ بازدیدکننده ای نبود و غرفه داران اعتراض خود را اعلام و بنده با حضور در محل نمایشگاه ضمن دلجویی و صحبت، همه حاضران  را به آرامش دعوت کرده و طی نامه ای کتبی مراتب اعتراض به مدیریت نمایشگاه اعلام گردید.
رئیس اتحادیه کفاشان تبریز اضافه کرد: غرفه داران به دلیل نبود شرایط برگزاری و بی مسئولیتی نمایشگاه اقدام به جمع آوری غرفه ها کرده و اعتراض خود را به صورت عملی نشان دادند که اتحادیه کفاشان تبریز پیگیر حق و حقوق این عزیزان خواهد بود تا بتوانند ضرر و زیان خود را از نمایشگاه دریافت کنند.
جباریان فام در خاتمه گفت: انشالله سال آینده و بعد از گذر از ویروس کرونا نمایشگاه بین المللی تبریز به صورت قوی و با شرکت تولیدکنندگان و فعالان از سراسر کشور و کشورهای خارجی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار