گزارش اختصاصی نصر/

بی بی سی فارسی وقیح‌تر از شارلی ابدو

1399/08/08 - 09:53 - کد خبر: 29764
عکس

نصر: بی بی سی فارسی که از دشمنی با مسلمانان ابایی ندارد، روز گذشته در گزارشی حمایت خود از نشریه ضد اسلامی شارلی ابدو را به نمایش گذاشت.

به گزارش نصر، بی بی سی فارسی که وقاحت و دشمنی آن با مسلمانان بر کسی پوشیده نیست روز گذشته با انتشار گزارشی در حمایت از نشریه ضد اسلامی شارلی ابدو، دشمنی خود با مسلمانان را یکبار دیگر به اثبات رساند.

توهین شارلی ابدو به اسلام
مجله فرانسوی شارلی ابدو که با بی شرمی و وقاحت تمام عیار با توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام کاریکاتوری در این باره منتشر کرده و مورد حمایت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه قرار گرفت، یکبار دیگر وقاحت خود را به نمایش گذاشت و با انتشار کاریکاتوری توهین آمیز به حضرت محمد (ص) خشم مسلمانان را بر انگیخت و در بیشتر کشورهای مسلمان و در پایتخت کشورمان مردم با برگزاری تجمعاتی اعتراض خود به این کاریکاتور را اعلام کردند.

صدور پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسه
علاوه بر آن، رفتار مقامات فرانسه سبب شد درباره اظهارات امانوئل مکرون در تأیید کاریکاتور توهین‌آمیز به پیامبر اسلام صلوات‌الله‌علیه‌وآله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسوی پیامی کوتاه صادر نمایند.

حمایت بی بی سی فارسی از شارلی ابدو
وقیح‌تر از شارلی ابدو اما می توان به بی بی سی فارسی اشاره کرد که روز گذشته با انتشار گزارشی به حمایت از این نشریه ضد اسلامی پرداخت.
با یادآوری این نکته که در عکس منتشر شده از بی بی سی فارسی در این گزارش، کاریکاتور توسط نصر پوشانده شده است، در گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی با وقاحت تمام و بی شرمی، کاریکاتور مشمئز کننده شارلی ابدو نمایش داده شد و خبرنگار تهیه کننده گزارش سعی کرد حمایت خود را از این مجله ضد اسلامی به نمایش بگذارد.

توهین مجله فرانسوی به زنان مسلمان و رئیس جمهور ترکیه
در این کاریکاتور مشمئز کننده و توهین آمیز، رئیس جمهور ترکیه در حالی که لباس یک خانم محجبه با پوشش اسلامی را گرفته است نشان داده می شود.
درج جمله ای توهین آمیز در زیر این کاریکاتور خطاب به رئیس جمهور ترکیه و انتشار آن، خشم مردم ترکیه را بر انگیخت و سبب شد مردم معترض پرچم فرانسه را که در بعضی هتل های بین المللی این کشور وجود داشت پایین بکشند.
انتهای پیام/

پژوهشیار