معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

توسعه سرمایه اجتماعی ضرورت ملی است

1399/08/07 - 23:32 - کد خبر: 29757
علی اوسط هاشمی

نصر: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تولید و توسعه سرمایه اجتماعی یک ضرورت ملی و سازمان دادن به آن امری خطیر است.

به گزارش نصر، علی اوسط هاشمی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی اداره های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زنجان، اظهار داشت: هیچ توسعه ای مقدم بر توسعه اجتماعی نیست که لازمه آن سرمایه اجتماعی مبتنی بر رضایت بوده که در حال از بین رفتن است.
وی تصریح کرد: مدیران ما به عنوان متولی سامان دادن به سرمایه اجتماعی باید دیوار اطراف خود را فرو بریزند و دامنه مشورتی خود را محدود به معاونان خود نکنند.
معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: محصول توسعه باید رضایت اجتماعی باشد که در پی کاهش فاصله طبقات اجتماعی و درخشش اصل عدالت، رفاه اجتماعی بدون حقارت ایجاد می‌شود.
وی با تاکید بر تولید سرمایه انسانی و اجتماعی، خاطرنشان کرد: در استان زنجان می‌توانید برای رسیدن به اشتغال پایدار بر آموزش قشر بیکار هدف‌گذاری کنید.
این مسوول تصریح کرد: ایجاد اشتغال برای اقشار بیکار، فاقد مهارت و بی سواد که می‌توانند تهدیدی برای آرامش جامعه باشند، یک طرح امنیتی که به خانواده ها امید می دهد، تلقی می‌شود.
هاشمی خاطرنشان کرد: به عنوان متولی رفاه باید جامعه را توانمند کنیم تا افراد تحت پوشش توانمند شده و با عزت نفس و احترام زندگی کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار