مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان؛

اولویت استخدام در طرح‌های جهش تولید زنجان با مقرری بگیران بیمه بیکاری است

1399/08/06 - 17:06 - کد خبر: 29677
اشتغال زایی، تولید و اشتغال

نصر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در صورتی‌که پروژه‌های جهش تولید در این استان به خوبی هدایت و به سرانجام برسد زمینه ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغل فراهم می شود و به کار گماری مقرری بگیران بیمه بیکاری نیز در این طرح‌ها در اولویت خواهد بود.

به گزارش نصر، محمدرضا یوسفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود در استان، امسال از پروژه‌های جهش تولید، ۲ پروژه پیشنهادی در قالب تعاونی است که مقدمات اولیه آن ها در حال فراهم شدن است و هم اکنون پیگیر مجوزها هستیم.
وی ادامه داد: پیشنهاد اول ایجاد یک شهرک خودرویی متشکل از شرکت های قطعه ساز در قالب تعاونی با همکاری دانشگاه علم و صنعت است.
یوسفی اظهار داشت: پیشنهاد دوم نیز طرح دهکده لجستیک با استفاده از ظرفیت تعاونی های استان در قالب کنسرسیوم است که ظرفیت ایجاد ۱۰هزار فرصت شغلی در آن فراهم می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: افتخاری که از تحقق پروژه های جهش تولید نصیب این استان می شود این است که برای اولین بار چنین طرح هایی در قالب تعاونی در شمال غرب کشور اجرایی می شود.  
یوسفی به دستاوردهای حوزه تعاون در استان اشاره کرد و افزود:سال گذشته تحقق صددرصدی برنامه‌های عملیاتی در حوزه تعاون در استان را شاهد بودیم که حتی در برخی موارد ابلاغی نیز عملکرد بیشتر از حد انتظار ثبت شد.
وی با بیان اینکه با وجود تمام تنگناها، کاستی ها و مشکلات سر راه، هیچ خللی در عزم و اراده ما ایجاد نشده است، گفت: از سال ۹۵ تاکنون در ارزیابی‌های صورت گرفته در سطح ملی و استانی روند صعودی داشتیم و این روند تا عملیاتی و اجرایی شدن شعار از تعاون به کار و از کار به رفاه اجتماعی ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

پژوهشیار