خبر/

وزارت دفاع ارمنستان کنترل ارتش آذربایجان بر «قبادلی» را تأیید کرد

1399/08/05 - 23:47 - کد خبر: 29620
مناقشه قره باغ

نصر: وزارت دفاع ارمنستان شامگاه دوشنبه تأیید کرد که نیروهای ارتش جمهوری آذربایجان کنترل شهر «قبادلی» در استانی به همین نام را در دست گرفته اند.

به گزارش نصر، وزارت دفاع ارمنستان شامگاه دوشنبه در بیانیه‌ای تأیید کرد که ارتش آذربایجان کنترل شهر «قُبادلی» را در دست گرفته است.
این در حالی است که «الهام علی‌اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان یکشنبه‌شب از شهر «قبادلی» در استانی به همین نام را تأیید کرد. نیروهای ارتش جمهوری آذربایجان نیز ساعتی پیش از آن با انتشار ویدیوئی از آزادسازی شهر قبادلی، مرکز استان قبادلی در مجاورت ارمنستان خبر داده بودند.
از سوی دیگر، «سوزان استپانیان» دبیر مطبوعاتی وزارت دفاع ارمنستان، عصر روز گذشته (یکشنبه) در کانال تلگرامی خود نوشت که نبرد در قره باغ همچنان ادامه دارد.
استپانیان اظهار داشت که «شب گذشته، وضعیت در منطقه درگیری بین «آرتساخ» (جمهوری به رسمیت شناخته نشده قره باغ) و آذربایجان همچنان شدید بود».
او در ادامه افزود که شنبه شب، نیروهای مسلح آذربایجان مناطق مسکونی واقع در قره باغ را گلوله باران کردند.
استپانیان همچنین گفت که «در حال حاضر درگیری‌ها در تمام جبهه‌ها ادامه دارد. واحدهای ارتش آرتساخ به عملیات علیه گروه‌های خرابکاری و شناسایی نیروهای مسلح آذربایجان ادامه می‌دهند».
انتهای پیام/

پژوهشیار