خبر/

جریمه بیش از هفت میلیارد ریالی توزیع‌کنندگان لاستیک در تبریز

1399/08/05 - 10:22 - کد خبر: 29557
لاستیک، تایر

نصر: سرپرت معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد سه واحد توزیع لاستیک خودرو به دلیل عرضه خارج از شبکه جریمه شدند.

به گزارش نصر، یوسف پایدار روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این واحدهای فروش و توزیع اقدام به عرضه خارج از شبکه تعداد 196 حلقه لاستیک کرده بودند که در مجموع افزون بر 7 میلیارد ریال از سوی تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی جریمه شدند.
وی با بیان اینکه سازمان صنعت، عمدن و تجارت آذربایجان شرقی در تشدید اقدامات نظارتی و رصد نحوه توزیع کالاهایی دارای ارز دولتی،  مصمم است، اظهار داشت: پس از جمع بندی مستندات و تشکیل پرونده تخلفاتی برای عرضه خارج از شبکه انواع لاستیک و ارجاع به مراجع ذیصلاح جهت طی مراحل رسیدگی قانونی، رأی قطعی و جریمه به میزان 7.140.436.972 ریال صادر شده است.
پایدار ادامه داد: اقدامات نظارتی برای اقلام یارانه ای و کالاهای اساسی همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت همه دستگاه های استانی و از طریق سامانه های نظارتی در حال پیگیری بوده و با متخلفان طبق قوانین موضوعه برخورد خواهد شد.
وی از شهروندان درخواست کرد در شرایط سخت اقتصادی کنونی هرگونه گران فروشی و عرضه خارج از شبکه را با شماره تلفن 124 تعزیرات حکومتی و نیز معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اطلاع دهند.
انتهای پیام/

پژوهشیار