معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز:

سریال «جلال ۲»، مجالی برای نمایش توانمندی هنرمندان بومی

1399/08/03 - 22:51 - کد خبر: 29518
جلسه

نصر: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از سریال تلویزیونی «جلال ۲» به عنوان فرصتی ارزنده برای نمایش توانمندی‌های هنرمندان بومی یاد کرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی در جلسه هماهنگی با مدیران مرکز صدا و سیمای آذربایجانشرقی، با بیان اینکه سریال تلویزیونی «جلال ۱» بازتاب دهنده بخش‌هایی ارزنده از نقش مردم تبریز در تحولات تاریخ معاصر است، اظهار داشت: نقش ماندگار مردم تبریز در این عرصه، یادآور مجاهدت‌ها، تلاش‌ها و نقش‌آفرینی های گسترده است و به توفیقات بسیار موثری دست یافته است.
وی افزود: سریال «جلال ۲» که بازتاب دهنده قهرمان این سریال از واقعه ۲۸ بهمن ماه ۵۶ تا چندسال پس از پیروزی انقلاب است، پرده ای دیگر از مجاهدت های مردمی را در بطن سریال تلویزیونی روایت می کند و به رویدادهای مهم و تاثرگذار سیاسی همان سالها اشاره دارد.
حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با بیان اینکه حضور هنرمندان و کادر فنی بومی، در این سریال زمینه ساز معرفی هرچه پتانسیل های این خطه است افزود: بر اساس بازخوردهایی که از فصل نخست این سریال در دست داریم، مشخص شده است که این سریال توانسته مخاطب خود را در شبکه های مختلف رسانه ملی پیدا کند و مجاهدت های مردم تبریز را در سالهای مبارزه به استبداد ستم‌شاهی نشان دهد.
انتهای پیام/

پژوهشیار