// اطلاع رسانی //

بازدید نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک آخولا

1399/08/03 - 19:52 - کد خبر: 29508
بازدید از شهرک آخولا

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی آخولا بازدید کرده و از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته در حوزه تولید، صنعت و اشتغال قرار گرفت.

 به گزارش نصر، نماینده ولی فقیه در این بازدید ضمن حضور در چند واحد صنعتی مستقر در این شهرک و بازدید از خطوط تولید این شرکت ها از تلاش صنعتگران در جهت تحقق شعار «جهش تولید» و پیاده سازی الزامات اقتصاد مقاومتی تقدیر و تشکر کرد.
در این برنامه، گروه صنعتی آریا سهند تبریز، تولید کننده انواع پروفیل، لوله و قوطی فولادی، شرکت تاوریژ بلبرینگ، سازنده بلبرینگ کامل و کارخانه آذین پوش، تولیدکننده دیوارپوش و کف پوش مورد بازدید امام جمعه تبریز قرار گرفتند.  
حجت السلام سیدمحمدعلی آل هاشم در بازدید از گروه صنعتی آریا سهند تبریز، مستقر در شهرک صنعتی آخولا و دیدار با مدیران این شرکت با اشاره به اقدامات ارزشمند صورت گرفته شده در حوزه تولید، گفت: با دیدن این کارخانه و اقداماتی که برای تولید و اشتغال در آن صورت گرفته است، احساس غرور می کنم.
وی افزود: این کارخانه با همت افراد دلسوزی راه اندازه شده است و محصولاتی چون پروفیل، لوله و قوطی که در این واحد صنعتی تولید می شود، در نوع خود و در این منطقه منحصر به فرد است.
وی تاکید کرد: قدردانی از این عزیزان که در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش می کنند، کمترین کاری است که می توان انجام داد و امیدواریم دولت و مسئولین ذی ربط بتوانند از این کارآفرینان و صنعتگران حمایت های لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/

پژوهشیار