معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان:

هفت درصد خانوارهای آذربایجان شرقی تحت پوشش کمیته امداد هستند

1399/08/03 - 15:39 - کد خبر: 29500
کمیته امداد امام خمینی ره

نصر: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به بهره مندی 78831 خانوار از خدمات کمیته امداد استان از ابتدای سالجاری تاکنون، گفت: هفت درصد خانوارهای استان تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند که 154 هزار نفر را شامل می‌شود.

به گزارش نصر، ابراهیم جعفری در این خصوص اظهار کرد: کمیته امداد استان در سال جاری بطور متوسط ماهانه 208 میلیارد ریال مستمری کمک معیشت به مددجویان خود پرداخت کرده است.
وی به سایر حمایت‌های انجام شده از نیازمندان استان اشاره کرده و افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون حدود پنج میلیارد ریال برای اجاره مسکن خانوارهای تحت پوشش هزینه شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ادامه داد: در طول این مدت به امر ازدواج 901 نفر نیازمند کمک شده که هزینه آن در مجموع بیش از 23 میلیارد ریال را شامل می‌شود.
وی، تامین لوازم ضروری منزل را یکی دیگر از چترهای حمایتی کمیته امداد بر سر نیازمندان برشمرد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون با کمک های مردمی و خیران، بیش از سه میلیارد ریال در این خصوص هزینه شده است.
به نقل از روابط عمومی کمیته امداد آذربایجان شرقی، وی همچنین گفت: در مدت مذکور از هشت هزار و 480 نیازمند غیرمددجو در قالب وام و یا کمک بلاعوض حمایت شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار