شهردار تبریز خبر داد:

افتتاح دوپارک محله‌ای جدید در هفته آتی/ ۳۹پارک در ۳۷ماه گذشته احداث شده است

1399/08/01 - 20:47 - کد خبر: 29416
ایرج شهین باهر

نصر: شهردار تبریز گفت: همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) پارک محله‌ای یاسمن واقع در کوی مختاروند و پارک مدافعان سلامت واقع در کوی پزشکان در هفته آینده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر در گفتگویی اظهار کرد: پارک محله‌ای یاسمن با ۵هزار ۳۰۰ مترمربع مساحت و با اعتبار ۱۶۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال و پارک مدافعان سلامت با ۷ هزار و ۳۴۹ مترمربع و اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان  تملک و احداث شده است که در روزهای آتی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.
او ادامه داد: همچنین کلنگ‌زنی فاز دو پارک مهر ولایت شهرک اندیشه به متراژ ۳۵ هزار متر مربع  و کلنگ‌زنی احیای باغات لاله به متراژ ۳۵ هزار مترمربع که در راستای طرح باغ‌شهری تبریز تملک شده‌اند، دیگر پروژه‌های  شهرداری منطقه ۷ در هفته اول آبان است که با حضور مسئولین شهری آغاز می‌شود.
ایرج شهین باهر یادآور شد: شهرداری تبریز در طول سه سال گذشته موفق به احداث ۳۹ پارک محله‌ای در سطح شهر تبریز شده است که با افتتاح و بهره‌برداری از این دو پارک جدید مساحت کل پارک های جدیدالحداث به ۴۲۸هکتار می رسد.
انتهای پیام/

پژوهشیار