وزیر ورزش و جوانان؛

600 پروژه ورزشی تا پایان دولت در کشور به بهره برداری می‌رسد

1399/08/01 - 15:38 - کد خبر: 29401
مسعود سلطانی فر

نصر: وزیر ورزش و جوانان گفت: تا پایان دولت دوازدهم بیش از ۶۰۰ پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در سطح کشور به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش نصر، مسعود سلطانی‌فر روز پنجشنبه در مراسم افتتاح سالن ورزشی خیرساز در سلطانیه با تقدیر از بانیان و خیران پروژه های ورزشی، اظهار داشت: تاثیر این اقدامات در جامعه و روحیه جوانان بسیار مثبت خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: پروژه های ورزشی موجب جذب جوانان به ورزش، قهرمان پروری و در پی آن افتخار آفرینی و ایجاد غرور ملی می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: تلاش همه ما در وزارت ورزش و جوانان با کمک ورزشکاران و پیشکسوتان داشتن جامعه‌ای پویا و فعال است که مردم به لحاظ جسمی و روحی توانمند باشند.
سلطانی‌فر با اشاره به بهره برداری از ۱۵ پروژه ورزشی در استان زنجان، خاطرنشان کرد: در دوران فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم شاهد پروژه‌های بسیار خوبی در استان بودیم و عملکرد قابل قبولی برای استان زنجان محسوب می‌شود.
وی افزود: خوشبختانه در زنجان اتفاقات خوبی در مسیر توسعه ورزش اتفاق افتاده که جای تقدیر از مسوولان استان برای حل مشکلات اشتغال و معیشت مردم دارد.
سلطانی فر یادآور شد: با توجه به اینکه بیماری کرونا موجب توقف بسیاری از مسابقات ورزشی شده به طوری که برگزاری مسابقات المپیک در سال آینده هم در هاله ای از ابهام و بستگی به شیوع بیماری دارد، با این حال از هر فرصت و امکانی برای توسعه ورزش در کشور استفاده می‌کنیم.
سلطانی فر تاکید کرد: منابع دولتی ما با شرایط موجود پاسخگو همه مسائل نیست و هنر مسوولان ما این است که با کمک بخش خصوصی و خیران برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه های مختلف از ظرفیت‌ها استفاده کنند تا فضا و امکانات بیشتری ایجاد شود.
وی تصریح کرد: مدیران جذب منابع غیردولتی را مد نظر قرار دهند که این مهم در ارزیابی عملکرد آنها تاثیر مهمی داشته و می توانند به عنوان یک موفقیت در عملکرد خود ارایه دهند.
انتهای پیام/

پژوهشیار