رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی در گفت و گو با نصر:

هیچ کمبود سیمانی در استان نداریم/ تشدید بازرسی ها در شبکه توزیع سیمان

1399/08/01 - 11:33 - کد خبر: 29381
سیمان

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی کمبود هر گونه سیمان در آذربایجان شرقی را تکذیب کرد.

به گزارش نصر، حبیب امین زاده در گفت و گو با خبرنگار نصر هر گونه وجود کمبود سیمان در بازار را تکذیب کرد و افزود: کمبود سیمان در استان نداریم؛ ولی با این وجود بررسی های لازم را انجام می دهیم تا دلایل بروز مشکل در بازار سیمان را ارزیابی کنیم.
وی اضافه کرد: با توجه به فعالیت مستمر شرکت سیمان صوفیان و تولید روزانه 7500 تن سیمان از سوی این شرکت تلاش داریم تا در جلسات مشترک دلایل بروز مشکل در این بازار را بررسی و حل کنیم.
امین زاده این میزان تولید را مازاد بر نیاز مصرفی استان خواند و تصریح کرد: بی شک مشکلاتی در شبکه توزیع این محصول وجود دارد که در آینده نزدیک رفع خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی موضوع کمبود سیمان را همانند موضوع کمبود آرد خواند و افزود: متاسفانه برخی شایعه ها و اقدامات تحریک کننده موجب بروز مشکلاتی در روند توزیع و فروش این اقلام شده است در حالی که هیچ تغییری در سیاست های تولید و توزیع این کالاها در استان رخ نداده است.
گزارش نصر می افزاید؛ افزایش ناگهانی قیمت سیمان و کمبود آن در بازار با رونق گرفتن بازار ساخت و ساز مسکن بسیاری از سازندگان را با چالش های جدی مواجه کرده است ؛ آژانس خبری تحلیلی نصر در گزارش های جداگانه ای پیگیر این موضوع خواهد شد که چرا با وجود فعالیت شرکت سیمان صوفیان در آذربایجان شرقی به عنوان یکی از بزرگترین و اصلی ترین تامین کنندگان سیمان منطقه باید از کمبود سیمان رنج ببریم.
انتهای پیام/
 

پژوهشیار