استاندار اردبیل؛

مرزهای استان اردبیل در امنیت کامل است

1399/07/29 - 12:33 - کد خبر: 29239
اکبر بهنامجو

نصر: استاندار اردبیل گفت: با وجود جنگ بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان مرزهای استان به برکت حضور نیروهای مرزبانی با پشتیبانی سایر نیروهای نظامی و امنیتی در امنیت کامل به سر می‌برد.

به گزارش نصر، اکبر بهنامجو روز سه‌شنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل مرزبانی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی امنیت مرزها را مدیون مرزبانان غیور در سراسر مرزهای کشور دانست و افزود: مردم قدردان زحمات مرزبانان هستند و جای خوشحالی است که چه قبل از درگیری و چه بعد از درگیری کشورهای آذربایجان و ارمنستان مشکل خاصی از مرزهای استان گزارش نشده است.
استاندار اردبیل با اشاره به زندگی بیش از ۲۰۰ هزار نفر در نزدیکی مرزهای استان با جمهوری آذربایجان گفت: نقش خانواده و همسران مرزبانان در خصوص ایجاد امنیت بسیار حائز اهمیت است و ما قدردان همکاری‌های این عزیزان هستیم.
بهنامجو بیان کرد: ما نمی‌توانیم نگرانی‌های معیشتی خانواده‌های مرزبانان فراموش کنیم و وظیفه ماست که با وجود کمبودهای اعتباری قسمتی از مشکلات آنها را حل کنیم.
وی همچنین از تامین زمین موردنیاز برای احداث مسکن حدود ۷۰۰ خانوار نیروهای انتظامی استان خبر داد.
فرمانده مرزبانی استان اردبیل هم گفت: هفته نیروی انتظامی امسال به عنوان "همه با هم برای سلامت و امنیت" نامگذاری شده و  تاکید مسوولان بر رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جامعه و تامین سلامت عمومی است.
سیدشاهین اسمعیلی افزود: تمام هم و غم ما این است که ارتباط مرزبانی با مردم بویژه مرزنشینان تنگاتنگ و بر مبنای همکاری باشد.
استاندار اردبیل اردبیل همچنین  در دیدار فرمانده  نیروی انتظامی استان اردبیل با وی  با بیان اینکه مردم نیروی انتظامی را از خود دانسته و دوست دارند گفت: نیروی انتظامی بی خط و ربط امنیت را برای همه مردم فراهم می‌کنند و آحاد جامعه با هر دیدگاه و تفکری برایشان فرقی ندارد.
وی کسب رتبه برتر از سوی نیروی انتظامی استان را حاصل درایت فرماندهی و سخت‌کوشی همه کادر و پرسنل معرفی کرد و گفت: بچه های اردبیل در فعالیت هایشان صادق و کوشا هستند و وقتی کاری را انجام می‌دهند به خوبی به پایان می رسانند.
سردار حسینی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل هم  گفت: در ارزیابی های کشوری در مولفه های امنیتی، استان اردبیل رتبه اول را در نیمه نخست امسال کسب کرد.
سردار هوشنگ حسینی افزود: در بحث رزمایش شامل عملیات، آمادگی جسمانی و رزم استان اردبیل رتبه اول را در سطح کشور کسب کرده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار