سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری کل آذربایجان شرقی؛

بهره مندی از ظرفیت سازمان ها مردم نهاد راهکاری برای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی

1399/07/28 - 14:54 - کد خبر: 29184
احمد موقری

نصر: سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی، گفت: پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی نیازمند اطلاع رسانی و ارتقای سطح آگاهی افراد جامعه بوده که در این خصوص می توان از ظرفیت سازمان ها و تشکل های مردم نهاد بهره مند شد.

به گزارش نصر، احمد موقری در نشست پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اسکو که با محوریت کنترل و کاهش خشونت برگزار شد،  اظهار داشت: در جامعه امروزی خواسته یا ناخواسته با جرایم و خشونت های مختلفی روبه رو هستیم، در راستای کنترل، کاهش و پیشگیری از وقوع جرایم و خشونت ها باید آسیب ها مشخص و مشکلات موجود ریشه یابی شود.
وی با تاکید بر اشرافیت اطلاعاتی دستگاه ها در خصوص جرایم و موضوعات مورد نظر در راستای پیشگیری، افزود: پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی نیازمند اطلاع رسانی و ارتقای سطح آگاهی افراد جامعه بوده که در این خصوص می توان از ظرفیت سازمان ها و تشکل های مردم نهاد بهره مند شد.
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی با تاکید بر اخذ اطلاعات از جامعه در رابطه با آسیب های اجتماعی، ادامه داد: به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی باید از طریق استفاده از ظرفیت های بسیج مردمی اقدامات مناسبی را انجام داد.
انتهای پیام/

پژوهشیار