رییس فدراسیون وشوو؛

ووشو ایران حریف قدری برای دیگر کشورهای جهان است

1399/07/27 - 12:50 - کد خبر: 29098
امیرحسین صدیقی

نصر: رییس فدراسیون وشوو گفت: ایران در رشته ورزشی وشوو بسیار توانمند و پرقدرت است و حریف قدر و مطرحی برای دیگر کشورهای جهان محسوب می‌شود.

به گزارش نصر، امیرحسین صدیقی روز یکشنبه در مجمع سالانه و عمومی هیات ووشو استان زنجان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و با حضور اعضای مجمع این هیات برگزار شد، افزود: شیوع ویروس کرونا، مشکلات بسیاری در حوزه های مختلف ازجمله ورزش ایجاد کرده و برنامه های فدراسیون ووشو را نیز تحت الشعاع قرار داده است.  
وی با بیان اینکه این بیماری منحوس، شرایط ویژه و خاصی را در سطح جهان ازجمله ایران به وجود آورده است، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا، رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی را به تعطیلی کشانده و به لحاظ جلب و جذب ورزشکار و کسب درآمد نیز به باشگاه های ورزشی آسیب زده است.
صدیقی با ابراز امیدواری به اینکه هرچه زودتر از شر این بیماری منحوس راحت شویم، افزود: فدراسیون ووشو کشور با توجه به شرایط حاکم در بعد همگانی و آموزش این رشته ورزشی بیشتر کار و فعالیت می کند و این روند همچنان ادامه دارد.
وی به ارزیابی عملکرد هیات های ووشو استان های مختلف کشور اشاره کرد و افزود: ویروس کرونا باعث شده است تا نحوه ارزیابی عملکرد از سوی این فدراسیون به نوعی دیگر انجام شود تا حق و حقوق هیچ هیاتی در این روزهای کرونایی پایمال نشود.
رییس فدراسیون ووشو گفت: هیات ووشو زنجان در ارزیابی عملکرد پارسال توانست رتبه نخست را از آن خود کند و در طول ارزیابی عملکرد سالهای گذشته نیز همواره جزو سه استان برتر کشور شناخته شده است و به حتم این موفقیت ها، ادامه دار خواهد بود.
صدیقی با اشاره به اینکه برای پیشگیری از ابتلای ووشوکاران به ویروس کرونا، تمام برنامه های آموزشی این فدراسیون به صورت غیرحضوری برگزار می شود، افزود: این فدراسیون با شیوع ویروس کرونا، در حد وسع و توان از قهرمانان و مربیان این رشته ورزشی حمایت کرده است و این روند همچنان تداوم خواهد داشت.
وی با بیان اینکه ووشو زنجان، قهرمانان ارزنده و توانمندی دارد که همواره با حضور در میادین داخلی و برون مرزی فخرآفرینی کرده اند، اظهار داشت: اگر شرایط کرونایی اجازه دهد فدراسیون ووشو آمادگی دارد تا میزبانی مسابقات ملی و بین المللی را به هیات ووشو زنجان واگذار کند.
انتهای پیام/

پژوهشیار