رئیس شورای شهر تبریز:

شهرداری برای حفظ جان کارگران تدابیری بیاندیشد

1399/07/27 - 11:30 - کد خبر: 29086
شهرام دبیری

نصر: رئیس شورای شهر تبریز گفت: از شهرداری می‌خواهیم تدابیری را بیاندیشد تا جان کارگران حفظ شود، اخیرأ یکی از کارگران دچار سانحه شد و از شهرداری درخواست داریم برنامه ای برای ایمنی کارگران داشته باشند و هفته آینده در صحن شورا بیان کنند.

به گزارش نصر، "شهرام دبیری" در آغاز دویست و سومین جلسه علنی شورای شهر در سخنان پیش از دستور خود ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: امیدواریم شورا و شهرداری در شرایط کرونایی برنامه ای داشته باشد تا جامعه ای با نشاط داشته باشیم تا جامعه به سوی افسردگی پیش نرود.  
وی با یادآوری از جلسه گذشته شورا خطاب به شهردار، تاکید کرد: هفته گذشته جلسه شورا به مناسبت روز عصای سفید میزبان مهمانان روشن دلی بود که انتظارات به حقی را داشتند، اگر ما یک روز صبح چشمانمان را ببندیم کمی از حال این عزیزان را درک می کنیم و می‌بینیم که زندگی در این شرایط چقدر سخت است، از شهردار میخواهم موارد مطرح شده از جمله کارت منزلت و محل های عبوری و دیگر انتظارات این عزیزان را فراهم کنند.
دبیری درباره حقوق عقب افتاده کارگران، اظهار داشت: قرار بر این شد فرایندی به صورت متمرکز بودن خزانه مدیریت منابع مالی تعریف شود و هر ماه به موقع حقوق کارگران پرداخت شود و بصورت مرتب انجام شود، مدیریت مالی کار سختی نیست.
وی ادامه داد: از شهرداری می‌خواهیم تدابیری را بیاندیشد تا جان کارگران حفظ شود، اخیرأ یکی از کارگران دچار سانحه شد و از شهرداری درخواست داریم برنامه ای برای ایمنی کارگران داشته باشند و هفته آینده در صحن شورا بیان کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار