به منظور حفظ سلامت شهروندان؛

پیاده راه سلامت مسدود شد

1399/07/25 - 12:21 - کد خبر: 29033
پیاده راه سلامت

نصر: به جهت ریزش احتمالی کانال ایلی سو به خاطر فرسودگی، در مسیر پیاده راه جاده سلامت حد فاصل آخر شریعتی تا میدان ابوریحان و به منظور صیانت از جان همشهریان و جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی، این مسیر توسط شهرداری منطقه ۳ مسدود شد.

به گزارش نصر، با توجه به اینکه طی اخطارهای اعلامی و بنرهای نصب شده در مسیر پیاده راه سلامت حد فاصل آخر شریعتی و میدان ابوریحان داده شده ، از شهروندان درخواست شده بود از تردد در این مسیر خودداری نمایند، اما با توجه به عدم اعتنای شهروندان به هشدارها، این مسیر توسط شهرداری منطقه 3 تبریز مسدود شد.
مسدود کردن این مسیر پیاده روی و ورزش  به جهت واقع شدن کانال هدایت آبهای سطحی "ایلی سو" در زیر این مسیر، و احتمال ریزش آن به جهت فرسودگی انجام گرفته تا از هرگونه آسیب و خطر بر شهروندان در رفت و آمد و هنگام ورزش صبحگاهی جلوگیری شود.
این مسیر تا پایان عملیات نوسازی و مرمت دال های بتنی کانال ایلی سو مسدود خواهد بود که بعد از اتمام این عملیات مسیر مذکور برای ورزش و پیاده روی شهروندان باز خواهد شد.
شهرداری منطقه ۳ تبریز تاکیدا از همه شهروندان تقاضا کرده که از هر گونه حضور و تجمع در این مسیر- پیاده راه جاده سلامت-  در رفوژ وسط خیابان آزادی (آخر شریعتی تا میدان ابوریحان) خودداری نمایند.
انتهای پیام/

پژوهشیار